خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله موسوی اردبیلی:

به خدمات وزیر بهداشت افتخار می‌کنیم

یکی از مراجع تقلید در قم از خدمات وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، آیت‌الله عبدالکریم موسوی اردبیلی صبح امروز در دیدار با سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: کار و خدمات وزیر بهداشت برای این کشور برکت است و ما به چنین وزیری مثل شما افتخار می‌کنیم.

وی با اشاره به طرح نورآوران اظهار داشت: این طرح، بسیار خوب است و موجب شده برخی از افراد که توان مالی زیادی ندارند و شاید سال‌ها نمی‌توانستند از خدمات چشم‌پزشکی و دندانپزشکی بهره‌مند شوند خدمات پزشکی رایگان را دریافت کنند.

این مرجع تقلید اضافه کرد: طرح نورآوران روحیه مردم را تغییر می‌دهد و پزشکانی که با هزینه خود در این طرح کار با هزینه خود کار می‌کنند و خدمات‌رسانی دارند، افتخار بزرگی برای کشور و همچنین مردم هستند چرا که وقتی مردم این پزشکان را می‌بینند اعتمادشان به دولت بیشتر از قبل می‌شود.

آیت‌الله موسوی اردبیلی با اشاره به خدمات پزشکی که در کشور انجام می‌شود، تصریح کرد: اقدامات گسترده و خوبی توسط وزارت بهداشت انجام شده که جای قدردانی دارد؛ دولت و وزارت بهداشت در طرح تحول سلامت توانستند اقدامات ارزشمندی به جامعه ارائه کنند.

وی در خصوص خدماتی که زمان وزیر کنونی بهداشت  ارائه شده است، خاطرنشان کر: اقدامات و خدمات ایشان بر کسی پوشیده نیست و من از مدت‌هاست با ایشان رابطه‌ای نزدیک و صمیمانه دارم.

کد خبر : ۳۶۳۶۳۵