خبرگزاری کار ایران

حمایت کارگروه مد و لباس از موضوع عفاف و حجاب

جلسه مشترک حمید قبادی دبیر کارگروه و اعضای انجمن تولید کنندگان محصولات عفاف و حجاب در محل معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایلنا؛ در دیدار دبیر کارگروه و اعضای انجمن تولیدکنندگان محصولات عفاف و حجاب؛ اهمیت و ضرورت توجه بیشتر به فعالیت‌های عفاف و حجاب را مهم دانسته و درخواست کردند توجه و نگاه مسئولان به این مقوله نیز فرهنگی باشد.

اعضای این انجمن با بیان اینکه دغدغه همه فعالان عفاف و حجاب، فرهنگی می‌باشد آمادگی خود را برای اجرای طرح‌های مشترک بیان نمودند.

در ادامه قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با بیان اینکه خاستگاه تمامی اعضاء و مؤسسات فعال در حوزه مد و لباس کشور مجموعه کارگروهساماندهی مد و لباس بوده اظهار داشت کارگروه تلاش دارد برنامه‌ها و فعالیت‌های جاری خود را در این حوزه برپایه همکاری این مؤسسات استوار سازد.

مشاور معاون وزیر ارشاد با تأکید بر اهمیت این مقوله بر فرهنگی بودن کارهای حجاب تأکید کرد و اظهار داشت، کارگروه بخش عمده‌ای از فعالیت‌های سال ۹۵ خود را بر اساس توسعه موضوعات مرتبط با عفاف و حجاب بنا نهاده و از طرح‌های مشترک با مؤسسات حمایت خواهد کرد.

همچنین قبادی در ادامه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این کارگروه را توسعه مؤسسات عفاف و حجاب و هویت بخشی این مؤسسات بیان داشته و آمادگی خود را برای حمایت از طرح‌های مشترک انجمن تولیدکنندگان و کارگروه تحت مسئولت خود اعلام نمود.

کد خبر : ۳۶۳۶۰۶