خبرگزاری کار ایران

با حضور قائم‌مقام وزیر کشور؛

سند چشم‌انداز لرستان رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۳۶۲۱۹۳

استاندار لرستان گفت: سند چشم انداز لرستان در کمتر از ۲۰ روز دیگر به طور کامل آماده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد، هوشنگ بازوند در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این رونمایی از حدود ۸۰ درصد آماده‌شده سند است و خروجی این سند پایان خرداد ۹۶ باید خود را نشان دهد.

وی اظهار داشت: 3 هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پول برای اتمام این پروژه‌ها و پایان این سند لازم است.

بازوند یادآور شد: سهم بانک‌ها 2 هزار و ۹۰ میلیارد تومان است که ۲۶ بانک متعهد به پرداخت آن شده‌اند.

استاندار لرستان اظهار داشت: ۲۲۶ پروژه در این سند مشخص شده و میانگین این پروژه‌ها ۳۳ درصد است که خرداد ۹۶ باید به ۱۰۰ درصد برسد.

بازوند با اشاره به اینکه ۲۰۹ تا از این پروژه‌ها برای اتمام در خرداد ۹۶ تعریف شده، تصریح کرد: ۱۷ پروژه می‌ماند که به دلیل زمان‌بر بودن برای آنها درصد پیشرفت فیزیکی مشخص شده است.

وی افزود: برای سد تاج‌امیر و سد مخملکوه رسیدن به ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی، پتروشیمی کوهدشت و لاستیک‌سازی خرم‌آباد و آزادراه خرم‌آباد اراک ۳۰ درصد و برای مجتمع فولاد ازنا رسیدن به ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی تعریف شده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه برای کار این ۲۲۶ پروژه ۷۲ میلیارد تومان از بودجه‌های استانی باید صرف شود، خاطرنشان کرد: از منابع داخلی ۳۳۰ میلیارد تومان، منابع بودجه ۷۰۰ میلیارد تومان، ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و سرمایه‌گذاری هزار و ۴۰۰ میلیاردی باید هزینه این پروژه‌ها شود.

عصر شنبه در حاشیه جلسه شورای اداری لرستان سند چشم‌انداز لرستان با حضور معاون و قائم‌مقام وزیر کشور در امور سیاسی و رئیس ستاد انتخابات کشور رونمایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز