خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه آزاد اسلامی:

اینکه واحدی در دانشگاه آزاد تعطیل شده باشد، واقعیت ندارد

رئیس دانشگاه آزاداسلامی گفت: هیچ کدام از واحدهای دانشگاه آزاد در کشور منحل نشده است و شاید به پردیس دانشگاهی تبدیل شده باشد.

به گزارش خبرنگارایلنا از شیراز، حمید میرزاده که  ظهر امروز  در حاشیه مراسم افتتاح  و کلنگ زنی چند طرح عمرانی و ورزشی دردانشگاه ازاد اسلامی  شیراز سخن می گفت افزود: انحلالا و عدم پذیرش دانشجودر واحد های دانشگاه آزاد صحت ندارد.

وی با بیان اینکه  ممکن است برخی واحدهای کوچک و کم استقبال به مجموعه‌های پردیس تخصصی تبدیل شده باشد،افزود: اینکه واحدی در دانشگاه آزاد تعطیل شده باشد ، واقعیت ندارد.

میرزاده در پاسخ به سئوال خبرنگاری  در خصوص معادل‌سازی مدرک دانشگاه آزاد نیز گفت: برنامه معادل‌سازی در حوزه خلیج فارس را در خصوص دانشگاه آزاد رد می‌کنم، چرا که برنامه‌های ما به تصویب هیات امنا و هیات رئیسه رسیده است.

وی در خصوص پروژه‌های افتتاح شده در شیراز نیز گفت: ۱۴ میلیارد تومان برای ۷ پروژه استان فارس هزینه شده که شهرستان‌های نورآباد و برخی دیگر نیز در قالب ۳۰ هزار متر مربع پروژه به بهره‌برداری رسیده‌اند.

میرزاده با بیان اینکه بزرگترین مجموعه ورزشی جنوب کشور در شیراز افتتاح شد، گفت: طی این مدت ۶۰۰ هزار متر مربع طرح ورزشی در سراسر کشور به بهره‌برداری رسید و اکنون ۲۰۰ هزار دانشجوی دانشگاه آزاد از آن بهره‌مند می‌شوند و امروز نیز بزرگترین مجموعه ورزشی جنوب کشور در شیراز افتتاح شد.

وی افزود: ۸۱ هزار متر از طرح‌های معاونت عمرانی دانشگاه در قالب پروژه‌های ورزشی در دست ساخت یا آماده بهره‌برداری است که تا پایان سال ۹۶ به اتمام می‌رسد.

کد خبر : ۳۶۲۱۱۸