خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

آخرین وضعیت پرونده شکایت صداوسیما از شجاعی کیاسری

عضو شورای نظارت بر عملکرد سازمان صداوسیما در مجلس گفت: قاضی پرونده به بنده اعلام کرده که درخصوص این شکایت از کمیته مراقبت از رفتار نمایندگان استعلام خواهد کرد و احتمالاً به‌زودی این استعلام انجام می‌شود.

سید رمضان شجاعی‌کیاسری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به آخرین وضعیت پرونده شکایت سازمان صداوسیما، اظهار داشت: بنابر آیین‌نامه جدید مجلس، قاضی پرونده موظف است، درخصوص شکایت سازمان و صداوسیما از بنده از کمیته مراقبت از رفتار نمایندگان استعلام کند.

او گفت: ریاست کمیته مراقبت از رفتار نمایندگان برعهده حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد است و تا دو روز گذشته، بنابر پیگیری‌هایی که از ایشان انجام دادم، هنوز استعلامی از این کمیته درباره پرونده شکایت سازمان صداوسیما از بنده انجام نشده‌است.

عضو شورای نظارت بر عملکرد سازمان صداوسیما در مجلس همچنین خاطرنشان کرد: قاضی پرونده به بنده اعلام کرده که درخصوص این شکایت از کمیته مراقبت از رفتار نمایندگان استعلام خواهد کرد و احتمالاً به‌زودی این استعلام انجام می‌شود.

کیاسری همچنین در تشریح وظایف کمیته مراقبت از رفتار نمایندگان یادآور شد: این کمیته باید بررسی کند تا معلوم شود آیا اقدامی که ازسوی صداوسیما مورد شکایت قرار گرفته، در چارچوب وظایف نمایندگی بنده به‌عنوان عضو شورای نظارت بر عملکرد صداوسیما در مجلس بوده یا خیر.

کد خبر : ۳۶۲۰۳۸