خبرگزاری کار ایران

بعلت نداشتن نامزد اختصاصی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ؛

سکوت موضع نهایی شورای هماهنگی اصلاحات مازندران

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۹۳۸

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مازندران با انتشار بیانیه ای اعلام کرده است که در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان از هیچ نامزدی حمایت نخواهد کرد.

به گزارش ایلنا،این شورا در بیاینه خود که نسخه ای از آن روز شنبه در اختیار رسانه های استان قرار گرفت ، علت اتخاذ موضع سکوت را ' نداشتن نامزد اختصاصی ' اعلام کرده است.

انتخابات مجلس دهم برای تعیین سرنوشت یکی از دو کرسی حوزه های انتخابیه بابل و قائمشهر در استان مازندران به دور دوم کشیده شده است .

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مازندران در بیانیه خود نوشت : در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ ، با توجه به نظر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات این حوزه، از هیچ نامزدی اعلام حمایت نمی شود .

بیانیه اضافه می کند : در حوزه انتخابیه بابل ، با توجه به نتیجه نرسیدن شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در این حوزه ، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان ضمن تشویق مردم شریف بابل به شرکت گسترده در این مرحله ، از آنان دعوت می کند تا به یکی از نامزدهای محترم رای دهند.

استان مازندران با 9 حوزه انتخابیه 12 کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد که سرنوشت 10 کرسی آن در دور اول مشخص شده بود.

قائمشهر و بابل دو حوزه انتخابیه ای هستند که تعیین سرنوشت یکی از دو کرسی آنها در مجلس دهم به دور دوم کشیده شده است .

در حوزه انتخابیه قائمشهر ، جویبار ، سوادکوه ، سیمرغ و سوادکوه شمالی عبدالله رضیان در دور اول عنوان منتخب مردم را کسب کرد و سیدعلی ادیانی راد به همراه کمال علیپور نماینده کنونی مجلس به دور دوم راه یافتند.

علی نجفی خوشرودی نیز در حوزه انتخابیه بابل عنوان منتخب مردم را در دور اول کسب کرد و همت الله طاهرنژاد به همراه حسین نیازآذری نماینده کنونی مجلس برای ادامه رقابت به دور دوم رفتند .

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز