خبرگزاری کار ایران

پیروانی در گفت‌وگو با ایلنا:

پرسپولیس به این راحتی‌ها قهرمانی را از دست نمی‌دهد

پیروانی معتقد است با توجه به روحیه‌ای که پرسپولیس دارد گمان نکنم به این راحتی‌ها صدر جدول را از دست بدهد.

غلامحسین پیروانی، کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایلنا گفت: بازی دربی یکی از جذاب‌ترین و با کیفت‌ترین بازی‌های این دو تیم بود، ما بهترین بازی لیگ را تماشا کردیم، دو تیم خیلی خوب و با سرعت بازی کردند با توجه به اینکه پرسپولیس با نیروی جوان، شاداب بازی کرد، استقلال تیم همیشگی نبود و نتوانست بازی خوبی را به نمایش بگذارد البته هر تیمی اگر دیروز در مقابل پرسپولیس بازی می‌کرد شکست می‌خورد.

وی ادامه داد: برانکو مربی بزرگ و خوبی است و در این فصل همه توانایی‌های خود را نشان داد، او توانست با توجه به حاشیه‌های زیادی که پرسپولیس در ابتدای فصل با آن دست به گریبان بود از انتهای جدول تیم را به صدر جدول برساند و یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی شود، پرسپولیس از جوانگرایی و قدرت دوندگی بالای بازیکنان خود نتیجه گرفت ولی با تمام این‌ها نباید از اتحاد بسیار خوب پرسپولیسی‌ها غافل بود.

پیروانی افزود: مظلومی هم جزو مربیان خوب و با اندیشه فوتبال ما محسوب می‌شود ولی با توجه به مصدومیت‌های بازیکنان استقلال و همچنین عدم نتیجه گیری در مقابل سپاهان و کمی احتیاط، که چاشنی کار خود کرده بود نتوانست آن بازی همیشگی خود را انجام دهد.

کارشناس فوتبال در خصوص هفته‌های پایانی فصل و اینکه چه تیمی شانس بیشتری برای قهرمانی دارد، گفت: با توجه به روحیه‌ای که پرسپولیس دارد گمان نکنم به این راحتی‌ها صدر جدول را از دست بدهد. استقلال بازی‌های سختی را برابر تراکتورسازی و صبا دارد. همچنین پرسپولیس بازی حساسی را مقابل نفت باید برگزار کند، لیگ حساسی است و تیم ها به هم نزدیک، تا آخر فصل باید صبر کنیم تا قهرمان مشخص کند.

 

کد خبر : ۳۶۱۸۸۵