خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد:

تاثیر افزایشی شهرآورد تهران بر فروش سینماها

مدیر پردیس سینمایی آزادی معتقد است؛ میزان استقبال از فیلم‌های نوروزی در هشت سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

رضا سعیدی‌پور (مدیر پردیس سینمایی آزادی) در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ درباره تاثیر بازی روز گذشته (جمعه ۲۷ فروردین) دو تیم پیروزی و استقلال بر فروش سینما‌ها گفت: خوشبختانه روز گذشته همزمان با بازی دو تیم پیروزی و استقلال، تمامی سانس‌ها و سالن‌های ما تکمیل بود و هیچ افت فروشی را مشاهده نکردیم.

وی ادامه داد: فروش بلیت‌های سینمایی به‌صورت اینترنتی است و امکان خرید فیلم‌ها از ۴۸ ساعت قبل مشخص است و ۹۰ درصد بیلت‌ها از طریق اینترنت فروخته می‌شود.

سعیدی‌پور افزود: البته تلویزیون‌های نصب شده در سالن؛ بازی پیروزی و استقلال را به صورت زنده پخش می‌کردند و تماشاگرانی که علاقمند به دیدن بازی بودند؛ در میانه‌های تماشای فیلم می‌توانستند از سالن خارج شوند و بازی را نگاه کنند که عده‌ای از مخاطبان این کار را انجام می‌دادند و نتیجه را به دیگران نیز اطلاع‌رسانی می‌کردند.

مدیر پردیس سینمایی آزادی درباره وضعیت اکران نوروزی فیلم‌ها گفت: در هشت سالی که پردیس سینمایی آزادی بازسازی شده؛ هشت اکران نوروزی را پشت سر گذاشته‌ایم. در این مدت هیچ سالی وضعیت استقبال به خوبی نوروز ۹۵ نبوده است و این وضعیت در سایر پردیس‌های سینمایی نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: معمولا بعد از پایان تعطیلات و از ۱۴ فروردین هر سال فروش نوروزی ناگهان به نصف کاهش پیدا می‌کرد اما نوروز ۹۵ این اتفاق نیفتاد و باوجود آنکه هم‌اکنون اواخر فروردین را پشت سر می‌گذاریم؛ فروش فیلم‌ها تقریبا با دوران عید برابری می‌کند.

سعیدی‌پور افزود: تنها تفاوتی که وجود دارد این است که در زمان تعطیلات نوروزی؛ سانس‌های نیمه شب تا بامداد وجود داشت ولی امرز این سانس‌ها را نداریم آنهم طبیعی‌ست زیرا مخاطبان می‌خواهند شب استراحت کنند تا صبح به محل کار خود بروند.

وی ادامه داد: تقریبا تمامی سالن‌ها از ساعت ۱۶ الی ۲۴ تکمیل می‌شوند و بلیت‌ها فروخته می‌شود.

کد خبر : ۳۶۱۸۷۹