خبرگزاری کار ایران

عراقچی:

هیات ایرانی در هیچ سطحی با مقامات سعودی دیدار نکرده است

معاون وزیر امور خارجه تاکید کرد: در جریان برگزاری اجلاس استانبول هیات ایرانی در هیچ سطحی دیداری با مقامات عربستانی نداشته است.

به گزارش ایلنا، سید عباس عراقچی در گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی گفت: در جریان برگزاری این اجلاس در استانبول (اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی)، هیات ایرانی نه در سطح کارشناسان، نه در سطح وزرای خارجه و نه در سطح سران دیداری با مقامات سعودی نداشته است.

معاون وزیر امور خارجه خبرسازی‌های صورت گرفته در این ارتباط را با هدف خاصی دانست و افزود: مشکل مابین ما و عربستان بحث دیدار کردن یا دیدار نکردن نیست، بلکه مسئله سیاست‌هایی است که عربستان دنبال می‌کند و باید در سیاست‌هایش تغییر ایجاد کند.

وی با اشاره به برنامه کاری رییس جمهور در فردا گفت: فردا صبح رئیس جمهور در حاشیه اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی، ملاقات‌های دوجانبه‌ای خواهد داشت.

عراقچی با بیان اینکه عصر فردا روحانی استانبول را به مقصد آنکارا جهت انجام دیدارهای دوجانبه با مقامات ترکیه ترک خواهد کرد، گفت: رییس جمهور در روز شنبه ملاقات‌های دوجانبه‌ای با برخی از مقامات ترکیه‌ای خواهد داشت.

کد خبر : ۳۶۱۶۹۴