خبرگزاری کار ایران

گزارش آخرین تمرین استقلال پیش از دربی

آخرین تمرین استقلال پیش از دربی 82 امروز برگزار شد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال استقلال آخرین تمرین خود را پیش از دربی 82 از ساعت 17 امروز در کمپ زنده یاد حجازی پیگیری کرد. آبلی‌پوشان در غیاب محسن کریمی و روزبه چشمی آخرین برنامه‌های تاکتیکی خود را پشت سر گذاشتند.

*در کمال تعجب و در حالی که استقلالی‌ها در هتل اسپیناس حضور داشتند، بازیکنان این تیم با خودروی شخصی و به صورت جداگانه به محل تمرین آمدند که این مسئله کمی عجیب بود، پیش‌بینی می‌شد استقلالی‌ها با اتوبوس به محل تمرین آمده و دوباره به هتل بازگردند.

*هنگامیکه هنوز تمرین آغاز نشده بود فرزاد مجیدی سرپرست موقت استقلال میان خبرنگاران آمد و تأکید کرد که آنها تنها می‌توانند 20 دقیقه در محل تمرین حضور داشته باشند.

*با گذشت چند دقیقه از تمرین آبی‌پوشان نفراتی مثل علی جباری، رضا عادل‌خانی، اکبر کارگرجم و جواد قراب به محل تمرین آمده و روی نمیکت نشستند. منصور پورحیدری، دکتر نوروزی و علی سامره نیز از 30 دقیقه مانده به آغاز تمرین در رختکن با پرویز مظلومی صحبت کردند.

* 2 دوربین تلویزیونی از شبکه خبر و واحد مرکزی خبر در محل تمرین آبی پوشان حاضر شدند ولی با توجه به اعلام قبلی، تنها به گزارش از تمرین آبی‌پوشان اقدام کرده و موفق نشدند با بازیکنان این تیم گفت‌وگو کنند.این درحالیست که خبرنگاران ذکر شده بارها از افشارزاده خواستند تا اجازه دهند تا دو بازیکن استقلال مقابل دوربین برای مصاحبه حاضر شوند اما در عین ناباوری با این درخواست موافقت نشد!

*علی سامره که سابقه گلزنی به پرسپولیس را دارد چند دقیقه‌ای با اعضای کادر فنی استقلال صحبت کرد. وی برخورد گرمی با محمد نوازی، سیروس دین‌محمدی و حسین تراب‌پور داشت.

*بازیکنان تیم استقلال در ابتدای تمرین امروز به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و در نیمی از زمین مشغول بازی آقا وسط بودند. این بازی که میان دو تیم سبز و آبی برگزار شد با سر و صدای زیادی توأم بود و بازیکنان در این آیتم با یکدیگر کرکری جالبی داشتند.

*نصرالله عبدالهی که در تمرین امروز آبی پوشان حضور داشت برای دقایقی در کنار پیشکسوتان استقلال با آنها گفت‌وگو کرد.

*بهرام افشارزاده سرپرست آبی‌پوشان نیز در محل تمرین استقلال شرکت کرد و برای دقایقی با کادر فنی استقلال به گفت‌وگو پرداخت.

*با توجه به برگزاری تمرین پشت درهای بسته امروز فقط تعدادی از لیدرها در محل تمرین آبی پوشان حضور داشتند و هواداری از تمرین استقلال دیدن نکرد.

* در اواخر تمرین امروز بازیکنان استقلال به سمت پیشکسوتان آمده و برخورد گرمی با آنها داشتند.

*بازیکنان تیم استقلال بعد از پایان تمرین برای ادامه اردوی 48 ساعته راهی هتل خواهند شد.

 

کد خبر : ۳۶۱۶۸۱