خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر:

نصب دوربین در سطح شهر، به برقراری نظم و امنیت اجتماعی کمک می کند

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۵۹۱

فرماندار شهرستان قائم شهر از شورای اسلامی شهر و شهرداری قائم شهر خواست تا در حوزه پایش تصویری و نصب دوربین به صورت جدی پیگیر باشند .

به گزارش ایلنا از قائم شهر، مهدی محمدی پیش از ظهر امروز در اولین جلسه شورای اداری شهرستان در سال 95 با بیان اینکه سال گذشته اتفاقات خوبی رای قائم شهر رقم خورد اظهار داشت: حضور پرشور مردم در راه پیمایی 22 بهمن و انتخابات 7 اسفند دلیل این ادعاست.

وی افزود: مقام معظم رهبری امسال را سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل نام نهادند و در همین راستا بصورت جدی از روسای دستگاههای اجرایی و ادارات می خواهم تا با توجه به توانایی های آن اداره طرح هایی پیشنهاد دهند تا بتوانیم تا پایان سال آن را عملیاتی نماییم.

فرماندار قائم شهرهمچنین به تکریم ارباب رجوع اشاره کرد و گفت: همانطور که همیشه تأکید کرده ام روسای ادارات و مدیران باید به گونه ای با مردم رفتار نمایند که توقع دارند با خود آنها همین رفتار انجام شود چرا که مردم و ارباب رجوع از شأن و منزلت بالایی بهرمند است.

وی اظهار داشت: مدیران باید همچون گذشته در سایه وفاق و همدلی به ارائه خدمت به مردم بپردازند و در همه کارها صداقت را سر لوحه خود قرار دهند.

محمدی در ادامه به آمار اسکان و اقامت موقت مسافرین نوروزی در قائم شهر اشاره کرد و افزود: در نوروز 95، تعداد 376 نفر در هتل، 186 نفر در هتل آپارتمان، 240 نفر در مهمانپذیر، 23 هزار و 918 نفر در اقامتگاههای موقت، 717 نفر در کمپ موقت، 16 هزار و 747 نفر در چادر مسافرتی در پارکها، 2297 نفر در آموزش و پرورش و 52 هزار و 882 نفر در سایر مراکز و در مجموع 80067 نفر اسکان داده شدند.

فرماندار شهرستان قائم شهر در پایان از شورای اسلامی شهر و شهرداری قائم شهر خواست تا در حوزه پایش تصویری و نصب دوربین که توسط نیروی انتظامی درخواست شده بود بصورت جدی پیگیر باشند چرا که نصب دوربین در سطح شهر، به برقراری نظم ،انظباط و امنیت اجتماعی کمک می نماید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز