خبرگزاری کار ایران

آخرین اخبار از پرسپولیس در آستانه دربی بزرگ پایتخت

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۵۷۲

تیم فوتبال پرسپولیس، جمعه باید به مصاف استقلال تهران برود.

به گزارش ایلنا،پرسپولیسی‌ها، ظهر امروز در هتل المپیک برای برپایی اردوی قبل از دربی مستقر می‌شوند و عصر امروز  به زمین شماره 2 واقع در ورزشگاه آزادی خواهند رفت تا آخرین تمرینات قبل از شهرآورد را انجام دهند. البته این بستگی به وضعیت جوی امروز دارد و اگر بارش باران ادامه داشته باشد، قرمزها در درفشی‌فر تمرین می‌کنند.

به نظر می‌سد که بازیکنان پرسپولیس امشب در جلسه آنالیز کادر فنی شرکت خواهند کرد.

 وضعیت مصدومان این تیم هم خبر از بهبودی بازیکنان مصدوم می‌دهد. امید عالیشاه هم مشکلی برای همراهی تیمش در دربی ندارد.

کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس، قرار است که امشب با حضور در محل اردوی تیم‌شان پاداش پیروزی مقابل ملوان را به آنها پرداخت خواهند کرد. پاداش سرخپوشان بابت این برد 10 سکه به نفرات اصلی، 8 سکه نفرات ذخیره و 6 سکه هم به بازیکنانی که در لیست 18 نفر نبودند، خواهد بود تا روحیه‌ای هم به تیم برای مصاف با استقلال تزریق کرده باشند.

مصطفی قنبرپور در تماسی که با علی کریمی داشته، وی را به اردوی پرسپولیس دعوت کرده و او نیز اعلام کرده در صورتی که امروز از شهرستان به تهران برگردد، حتما در تمرین یا محل اردوی پرسپولیس حاضر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز