خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی دریایی ارتش خبر داد:

الحاق شناور موشک‌انداز جدید به نیروی دریایی ارتش در امسال

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۵۶۳

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امسال الحاق شناور موشک‌انداز جدید به نیروی دریایی ارتش در دریای خزر انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری دقایقی پیش در جریان الحاق داک 2 هزار تنی به نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسجد پیامبر اعظم (ص) این شهرستان بیان کرد: امروز شاهد الحاق داک 2 هزار تنی به نیروی دریایی ارتش بودیم.

سیاری به منافع و منابع متعدد کشورهای همسایه دریای خزر اشاره کرد و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران منابع و منافعی در دریای خزر دارد و باید اقتدار خود را در عرصه این دریا حفظ کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه خزر بزرگ‌ترین دریاچه جهان است، اظهار کرد: امسال الحاق شناور موشک‌انداز جدید به نیروی دریایی ارتش در دریای خزر انجام می‌شود.

سیاری افزود: دریای خزر برای دیگر کشورهای همسایه اهمیت دارد و باید تلاش کنیم از منابع این دریا برای پیشرفت دریامحور استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران به همراه دیگر کشورها توانمندی تامین امنیت دریای خزر را دارد، گفت: کشورهای حاشیه دریای خزر نباید اجازه دهند هیچ‌گونه ناامنی در این دریا به وجود آید.

فرمانده نیروی دریایی ارتش وی متذکر شد: اقتدار نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دریای خزر به همراه دیگر کشورهای همسایه می‌تواند از وقوع حوادث جلوگیری کند و این موضوع برای ما حائز اهمیت است.

سیاری، خزر را دریای صلح و دوستی خواند و بیان داشت: دریای خزر باید عاری از ناامنی باشد و کشورهای همسایه بتوانند از منابع آن بهره ببرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز