خبرگزاری کار ایران

با حمایت بانک توسعه اسلامی انجام می‌شود؛

اجرای 4 سامانه دفع فاضلاب در روستاهای آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۵۵۴

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی از ایجاد سامانه های دفع فاضلاب در چهار روستای استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شوط، «کاظم محمدی اقدم» در مراسم معارفه سرپرست جدید امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان شوط با بیان اینکه مراحل مربوط به مطالعه و اجرای 24 سامانه دفع فاضلاب روستایی در سطح کشور توسط بانک توسعه اسلامی به تصویب رسیده است، اظهار داشت : از این تعداد چهار سامانه در روستاهای استان آذربایجان غربی اجرا خواهند شد.

وی با اعلام اینکه اعتبارات لازم برای اجرای این طرح ها از محل اعتبارات بانک توسعه اسلامی تامین می شود ، گفت: بسترهای لازم برگزاری مناقصات و انتخاب پیمانکار برای اجرای این طرح‌ها فراهم شده است.

وی افزود: این سامانه ها در روستاهای ریحان آباد ارومیه ، یولاگلدی شوط، وار خوی و داشبند بوکان اجرا خواهند شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مسئولیت ها امانت الهی در دست انسان است، اظهار داشت : صداقت در مسئولیت حرف اول را می زند و در کنار آن خوش رویی و برخورد مناسب با مردم نیز بایستی مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی ضمن سفارش به صداقت در کارها، بر تلاش بیش از پیش در امر تامین آب آشامیدنی سالم برای مردم تاکید کرد.

فرماندار شوط نیز در این مراسم با قدردانی از خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی اظهار داشت : علی رغم تنگناهای اعتباری و کمبود منابع مالی ،شرکت آب و فاضلاب روستایی توانسته با برنامه‌ریزی‌های مدون و اصولی خدمات ارزنده ای را برای روستاییان ارائه کند.

جواد جبار زاده تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برای روستاییان را هدف نهایی عنوان کرد و افزود: تمامی این تلاش ها توسعه مناطق روستایی ، رضایت مردم و در نهایت رضایت الهی را در بر خواهد داشت.

در ادامه این مراسم همت نجف زاده به عنوان سرپرست جدید امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان شوط معرفی و از خدمات اسماعیل عظیمی در دوران تصدی مسئولیت قدردانی شد.

در حاشیه این مراسم همچنین مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی از خط انتقال آب شرب مرگنلر و زمین پیشنهادی برای احداث تصفیه خانه فاضلاب روستای یولاگلدی بازدید و دستورات لازم برای تسریع در اجرای امور را صادر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز