خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح :

هر ماه یک دستاورد بزرگ دفاعی نیروهای مسلح معرفی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۵۱۲

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امسال هر ماه یک کار بزرگ که شایسته و مورد علاقه مقام معظم رهبری و ملت ایران است را ارائه می‌کنیم.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، سردار حسین دهقان دقایقی پیش در جمع خبرنگاران بیان کرد: ملت بزرگ و عزیز و نیروهای مسلح مقتدر ایران برای تأمین امنیت ملی همواره در راستای اقتدار خود اقدام کرده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ، با بیان اینکه تلاش‌ها در عرصه‌های زمینی، دریایی، هوایی و هوافضا در حال انجام است، اذعان داشت: امسال هر ماه یک کار بزرگ که شایسته و مورد علاقه مقام معظم رهبری و ملت ایران است را ارائه می کنیم.

دهقان با بیان اینکه امروز شرایط منطقه و دنیا دوران‌ گذار را طی می‌کند، خاطرنشان کرد: مناسبات جهانی متاثر از این موضوع است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تصریح بر اینکه سیاست دفاعی ما متکی بر دکترین دفاعی است، یادآور شد: طمع و تهاجمی به سرزمین دیگران نداریم اما تجربه نشان داده کشورهای منطقه تلاش می‌کنند علیه نظام اسلامی انجام دهند و در رأس آن عربستان سعی دارد علیه ما اقدام کند.

دهقان خاطرنشان کرد: قدرت‌های بزرگ به دنبال جابه‌جایی مرزهای ژئوپلیتیکی در جهان هستند و در این زمینه قدرت‌هایی موفقیت دارند که بتوانند از خود دفاع کنند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح یادآور شد: قدرت‌هایی موفق هستند که بتوانند به مناسبات حوزه دفاعی با الهام‌گیری از شعار اقتصاد مقاومتی نیازهای خود را تأمین کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز