خبرگزاری کار ایران

رئیس امور فرهنگ و گردشگری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی:

امروز با عبور از بسته‌شدن سینما و خانه‌سینما به افتتاح رسیده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۵۱۰

رئیس امورفرهنگ‌وگردشگری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گفت: امروز خیلی باید خوشحال باشیم چرا که با عبور از بسته شدن سینما و خانه سینما به افتتاح سینما رسیده‌ایم به گونه‌ای که شاهد همکاری همه دوست‌داران هنر برای بازگشایی مکان‌های فرهنگی و هنری هستیم و هنرمندان در این راه همچون همیشه پیشگام و پیشرو هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رضا معصومی راد شامگاه چهارشنبه درمراسم افتتاح سینما فلسطین اصفهان، با بیان اینکه اصفهان شهری است که علم، ادب، فرهنگ، معرفت، بصیرت و هنر را با یکدیگر آمیخته است و بهره‌گیری از ظرافت و لطافت در تاریخ و میراث فرهنگی کشور آثار گران‌بهایی در این شهر به یادگار گذاشته است، اظهار کرد: افتتاح سینما سمبل و نمادی از اعتلای فرهنگ است و برگزاری چنین مناسبتی نشان می‌دهد که ما شاهد بالندگی فرهنگی- هنری در  شهر اصفهان هستیم.

رئیس امور فرهنگ، گردشگری و ورزش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ادامه داد: عملکرد حوزه هنری در اعتلای فرهنگ و حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر ستودنی است و به خوبی چتر حمایتی و زیرساختی برای هنرمندان را فراهم ساخته است تا شاهد تولیدات فاخر هنری باشیم.

معصومی راد تصریح کرد: در اقتصاد مقاومتی بیش از پیش نیازمند همکاری اصحاب هنر هستیم تا با تولیدات فاخرخود روحیه جوانان را در راستای انسجام ملی تقویت و ظرفیت‌های لازم در این راستا را شکوفا کنند.

وی با اشاره به اینکه اصحاب هنر و فرهنگ می‌توانند به بهترین شکل مبانی فکری و بینش لازم برای پیشرفت فرهنگ و هنر را به جامعه انتقال دهند، تاکید کرد: امیدواریم مضیقه‌های مالی با به ثمر رسیدن برجام بر طرف شود تا با قوت بیشتر وظیفه خود را برای شکوفایی فرهنگی فاخر عملیاتی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز