خبرگزاری کار ایران

رمضانی خبر داد:

رسیدگی به 1500 شکایت کارگری و کارفرمایی در اداره کار کاشان/ نرخ بیکاری شهرستان تک‌رقمی است

asdasd
کد خبر : ۳۵۹۶۹۳

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان از رسیدگی به 1500 پرونده شکایت کارگری و کارفرمایی در سال 94 خبر داد.

حسن رمضانی درگفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با تبریک سال جدید به تمام تلاش‌گران عرصه کار و تولید با اعلام این خبر گفت: خوشبتخانه با تلاش نمایندگان کارگری و کارفرمایی و پرسنل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان مدت زمان رسیدگی به این پرونده‌ها از 66 روز به 39 روز کاهش یافته است.

وی به نقش کارگران در عملی‌شدن اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: عملی‌شدن فرمایشات مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال جدید تنها در گرو توجه و استفاده مناسب، بهینه و شایسته  از تلاشگران عرصه کار و تولید میسر می‌شود.

رمضانی از دو برابر شدن حجم پرونده‌های سازش در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان  خبر داد و گفت: با تلاش نمایندگان دولت، کارفرمایان و کارگران در مراجع حل‌اختلاف این اداره با افزایش صددرصدی پرونده‌های توافقی روبرو بوده است .

رئیس اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی کاشان افزود: کاهش مدت رسیدگی در شکایت کارگران و کارفرمایان از 66 روز به 39 روز با 71 هزار نفر روز در روابط و مراجع حل اختلاف این اداره تحقق پیدا کرده است.

رمضانی افزود: علیرغم وجود مشکلات و رکود اقتصادی در شهرستان کاشان با تلاش سرمایه‌گذاران در ایجاد اشتغال نرخ بیکاری در این شهرستان تک‌رقمی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز