خبرگزاری کار ایران

با ارسال پیامی؛

رییس مجلس درگذشت معلم فداکار خاشی را تسلیت گفت

علی لاریجانی در پیامی ضمن تسلیت درگذشت معلم فداکار شهرستان خاش، برای معلم دیگری که در حادثه ریزش دیوار مدرسه مصدوم شده، آرزوی بهبودی و سلامت کرد.

به گزارش ایلنا، در پیام رییس مجلس شورای اسلامی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فقدان معلم فداکار و جوان آقای حمید کنگوزهی که در محروم‌ترین منطقه کشور روستای نوکچو از توابع دهستان شهرستان خاش در نقطه صفر مرزی با افتخار و فروتنانه به امر تعلیم و تربیت فرزندان ملت اهتمام داشت و در این راه جان خود را نثار کرد، موجب تاسف و تاثر شد.

اقدام شجاعانه این معلم غیرتمند در نجات جان سه دانش آموز که در معرض خطر جدی و بروز یک فاجعه بودند جلوه‌های از عشق، ایثار و جوانمردی را به نمایش گذاشت و ثابت کرد معلمان و جامعه آموزشی کشور در راه تعلیم و تربیت از هیچ فداکاری و کوششی دریغ نخواهند کرد.

همچنین از اقدام شجاعانه معلم دیگر این مدرسه آقای عبدالرئوف شهنوازی که باعث مجروحیت و مصدومیت گردید، تقدیر کرده از درگاه خداوند متعال آرزوی بهبودی و سلامتی ایشان را دارم.

اینجانب ضمن عرض تسلیت درگذشت این معلم فداکار به جامعه آموزشی کشور و خانواده محترم آن مرحوم، برای روح ایشان علو درجات و مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

کد خبر : ۳۵۹۰۸۰