خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد:

اتخاذ تدابیر ویژه جهت تامین سرمایه در گردش صنایع کوچک

asdasd
کد خبر : ۳۵۹۰۷۰

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران از اتخاذ تدابیر ویژه جهت تامین سرمایه در گردش واحدهای صنعتی خرد و کوچک خبر داد و گفت: با توجه به نیاز واحدها به سرمایه در گردش جهت بالا بردن ظرفیت تولید، صندوق حمایت از صنایع کوچک با صدور ضمانت نامه جهت تسهیلات بانکی و تامین کنندگان مواد اولیه کارخانجات اقدام می نماید.

به گزارش ایلنا،  علی یزدانی در سفر یک روزه به استان هرمزگان فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص وضعیت اشتغال و معیشت مردم را مورد تاکید قرارداد و اظهار داشت: تفاهم نامه ای با سازمان تامین اجتماعی در جهت کاهش فشار و رفع دغدغه سرمایه گذاران صورت گرفته است که نقش تعیین کننده ای در ایجاد رونق و نشاط در سرمایه گذاران خواهد داشت.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه شهرکها و نواحی صنعتی را بهترین مکان برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت: با تکمیل زیرساخت های عمرانی و اعطای مشوق به بخش تولید، بستر لازم برای حضور صنعتگران در شهرکها و نواحی صنعتی فراهم شده است.

یزدانی با اشاره به بهره مندی سرمایه گذاران مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی از معافیت از پرداخت هزینه های صدور پروانه ساختمان و معافیتهای مالیاتی، خاطر نشان کرد: با استقرار سرمایه گذاران در شهرکها و نواحی صنعتی هزینه تولید کاهش یافته و این مهم در ایجاد اشتغال مولد پایدار نقش تعیین کننده ای خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران همچنین در این بازدید با بیان اینکه بدنبال شکوفایی صنایع در شرق استان هرمزگان هستیم گفت: خوشبختانه با تکمیل زیرساختها در شهرکها و نواحی صنعتی میناب، تمایل به سرمایه گذاری در این شهرکها و نواحی صنعتی بالا رفته و دغدغه های سرمایه گذاران در استقرار در شهرکها و نواحی صنعتی مرتفع گردیده است.

گفتنی است یزدانی در سفر به استان هرمزگان ضمن بازدید از زیرساخت های شهرک‌های صنعتی میناب، نشست مشترکی با تشکل های صنعتی و فعالان اقتصادی این استان برگزار و به بررسی مشکلات صنعتگران این استان پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز