خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری بوشهر

فرمانداری متعلق به گروه و جناح خاصی نیست

سرپرست فرمانداری بوشهر گفت: فرمانداری متعلق به گروه و جناح خاصی نیست و افتخار می‌کنم که از خانواده شهدا هستم.

به گزارش ایلنا، عباس جمشیدی ظهر امروز در آیین تکریم فرماندار سابق بوشهر و معارفه خود اظهار داشت: همه ما مدیون شهدا و ایثارگران عزیز هستیم که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای موفقیت نظام اسلامی فداکاری کردند.

جمشیدی با تقدیر از زحمات و تلاش‌های فرماندار سابق بوشهر افزود: جناب ابراهیمی دارای نیت پاک و خالص است و صداقت در گفتار و صداقت در رفتار دارد و همواره حق‌جویی، حق‌شناسی و حق‌طلبی را پیشه کرده است که باید از خدمات ارزشمند وی تقدیر کنیم.

وی یادآور شد: ابراهیمی کارهای بزرگی انجام داد و پذیرفتن فرمانداری بوشهر، پس از وی کار سختی بوده و وظیفه بنده سنگین‌تر شده است.

سرپرست فرمانداری بوشهر گفت: دولت یازدهم شعارهایی داده است که خیلی از شعارها عملی شده و برخی شعارها نیز در حال اجرا هستند و همه ما باید کمک کنیم تا مردم از خدمات دولت بهره‌مند شوند.

جمشیدی با بیان اینکه باید با تعامل برای پیشرفت استان کمک کنیم، افزود: استاندار بومی و جوان استان به ما اعتماد کرده و امیدوار هستم که همه با تعامل و با نیت خیر برای پیشبرد اهداف استان اهتمام ورزند.

وی ابراز کرد: باید به دور از حاشیه کار کنیم و در عین حال باید پاسخگو باشیم و رضایت خاطر مردم را در تمام امور فراهم کنیم.

سرپرست فرمانداری بوشهر افزود: جایگاه شهرستان بوشهر جایگاهی کهن با قدمت بالاست و باید برای ارتقای جایگاه این شهرستان اهتمام ورزیم.

جمشیدی یادآور شد: عملی کردن شعار سال و تلاش برای نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی باید مد نظر باشد و در شهرستان بوشهر برای عملی شدن اقتصاد مقاومتی تلاش خواهم کرد.

وی با بیان اینکه در فرمانداری بوشهر بر روی همگان باز است، گفت: فرمانداری متعلق به گروه و جناح خاصی نیست و افتخار می‌کنم که از خانواده شهدا هستم و با تأسی از روح بلند شهدا برای موفقیت استانم تلاش می‌کنم.

جمشیدی افزود: باید در عمل ثابت کنیم و باید حرف‌هایی که می‌زنیم را عملی کنیم و امیدوارم خداوند توفیقی عنایت کند تا بتوانیم خدمتی به خلق‌الله داشته باشیم.

در این آیین با تقدیر از تلاش‌های حسن ابراهیمی (فرماندار سابق بوشهر)، عباس جمشیدی به عنوان سرپرست فرمانداری بوشهر معرفی شد، جمشیدی پیش از این فرماندار شهرستان کنگان بود.

کد خبر : ۳۵۹۰۱۹