خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران خبرداد:

رشد جابه‌جایی مسافر از فرودگاه‌های مازندران‎ در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۳۵۸۸۷۶

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: میزان جابه‌جایی مسافر و تعداد پروازهای ورودی و خروجی، فرودگاه‌‎های استان در ایام نوروز رشد چشمگیری داشته است.

به گزارش  ایلنا از ساری ، موسی مشاء‌زمینی اظهار کرد: میزان جابه‌جایی مسافر و تعداد پروازهای ورودی و خروجی، فرودگاه‌‎های استان در ایام نوروز رشد چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به اینکه از 25 اسفندماه سال گذشته ستاد تسهیلات نوروزی در فرودگاه‌های استان تشکیل شده بود، افزود: در هر سه فرودگاه ساری، نوشهر و رامسر مسئولان فرودگاهی در مدت باقیمانده به سفرهای نوروزی تلاش خود را معطوف به رضایت مسافران قرار دادند تا سرویس‌های مناسب رفاهی و خدماتی را برای مسافران نوروزی مهیا کنند.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران تصریح کرد: با توجه به اینکه مازندران قطب گردشگری کشور است این احتمال را می‌دادیم که مسافران زیادی از نقاط مختلف کشور از طریق پرواز به مازندران سفر کنند.

این مسئول با بیان اینکه از 25 اسفندماه سال گذشته تا 14 فروردین‌ماه 95 مسافران ورودی فرودگاه ساری 10 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است، تصریح کرد: رشد مسافران خروجی از فرودگاه ساری 15 درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرد.

مشاءزمینی با اشاره به اینکه در فرودگاه رامسر از 27 اسفندماه سال گذشته تاکنون 74 پرواز انجام گرفته است، ادامه داد: پروازهای انجام‌شده در نوروز امسال از فرودگاه رامسر نسبت به سال گذشته 5.3 برابر و در فرودگاه نوشهر 5.1 برابر افزایش داشته است.

وی یادآور شد: در این مدت از فرودگاه ساری 13 هزار و 176 مسافر ورودی و خروجی پروازهای داخلی و 126 پرواز ورودی و خروجی داخلی در نوروز امسال از این فرودگاه انجام گرفت.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اشاره به اینکه در فرودگاه نوشهر یک‌هزار و 673 مسافر ورودی و خروجی پروازهای داخلی و 22 پرواز ورودی و خروجی داخلی و در فرودگاه رامسر 3 هزار و 853 مسافر ورودی و خروجی و 74 پرواز ورودی و خروجی داخلی در نوروز امسال انجام شد، گفت: در مجموع 18 هزار و 702 مسافر و 222 پرواز ورودی و خروجی تاپایان تعطیلات نوروز 95 از فرودگاه‌های استان جابه‌جا شده‌اند که رشد 30 درصد را نسبت به سال گذشته در فرودگاه مازندران شاهد بوده‌ایم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز