خبرگزاری کار ایران

علیرغم بارندگی‌های اخیر

همه محورهای ارتباطی خوزستان باز است

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به بارندگی‌های اخیر گفت: با اقدامات انجام شده و حضور به موقع اکیپ‌های راهداری خوشبختانه در هیچ کدام از محورهای استان آبگرفتگی و انسداد نداشتیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محسن یوسفی امروز اظهار کرد: گردنه چری در حوزه استحفاظی استان چهار محال و بختیاری که بعد از گردنه تاراز در حوزه استان ما قرار دارد، به علت بارش برف ساعاتی مسدود شد که با تلاش عوامل راهداری استان چهار محال بختیاری بازگشایی شد و با توجه به اینکه این گردنه در مسیر اندیکا به استان چهارمحال واقع است، به مردم استان توصیه می‌کنیم که در این محور حتما" زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه در برخی از محورهای کوهستانی مانند لالی و اندیکا ریزش داشتیم که سریعا" جمع آوری شده و منجر به انسداد نشد، تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش تمام دستگاه‌های مرتبط با راه از قبیل راهداری، اورژانس، هلال احمر، پلیس راه و ... در این ایام سوانح جاده‌ای و تلفات ناشی از این حوادث کاهش خوبی داشتند و نسبت به مدت مشابه در سال گذشته تلفات جاده‌ای حدود 50 درصد کاهش یافت.

یوسفی خاطرنشان کرد: بارش‌های اخیر موجب واردشدن خساراتی به برخی از محورهای کوهستانی و روستایی در استان شد و البته این خسارات جدی نیستند و اکنون در حال تعیین برآورد خسارات هستیم.

وی عنوان کرد: تاکنون تلفات جاده‌ای به گونه قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته است و ان شاءالله با رعایت مقررات ایمنی توسط مردم، نتیجه اقدامات چندین ماهه ی تمام عوامل و دست اندرکاران بخش راه و دستگاه‌های مرتبط با آن که همان کاهش بیشتر سوانح و تلفات جاده‌ای است، محقق می‌شود.

کد خبر : ۳۵۷۶۰۹