خبرگزاری کار ایران

پیام نیروی انتظامی در آستانه روز جمهوری اسلامی ایران؛‌

12 فروردین؛ روز تثبیت و استقرار نظام اسلامی

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در آستانه روز بزرگ و تاریخی 12 فروردین با صدور پیامی این روز را حماسه تاریخ ساز ملت آزاده ایران عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، نیروی انتظامی در گرامیداشت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران، با انتشار پیامی با تکریم یاد و نام امام راحل رضوان الله تعالی علیه معمار کبیر نظام مقدس اسلامی و شهدای والا مقام انقلاب اعلام کرده است: یوم الله دوازدهم فروردین روز تثبیت جمهوری اسلامی، استقرار نظام اسلامی و روز تجلی حکومت عدل الهی است.

متن این بیانیه به شرح ذیل است ؛

37 سال پیش؛ پس از گذشت 50 روز از پیروزی انقلاب، ملت بزرگ ایران اسلامی با رأی قاطع و فعال فراوان خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی آری گفته و بساط ظلم و استبداد را برای همیشه به زباله دان تاریخ انداختند.

در دوازدهم فروردین 1358 وعده حق تعالی بر امت مومن و مبارز ایران اسلامی تحقق یافت و با حضور وصف ناپذیر امت وفادار کشور عزیزمان در یوم الله دوازدهم فروردین مهمترین همه پرسی تاریخ ایران زمین جهت تعیین نوع حکومت فراهم شد.

12فروردین روز" آری" محکم و قاطع مردم ایران به جمهوری اسلامی، روز ناکامی استکبار و یاد آور ثمره بزرگ انقلاب شکوهمند یعنی استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حرکتی تاریخ ساز و تمدن ساز که با رهبری داهیانه حضرت امام خمینی (ره) و رشادت های شهدای والامقام صورت گرفت و جهان شاهد استقرار نظامی برپایه ایمان و عقیدتی به اسلامی ناب محمدی (ص) و عدالت جویانه و صلح طلب که با تصمیمی قاطع و اکثریت قریب به اتفاق (2/98 درصد) امید مستضعفان عالم و خشم مستکبران و استعمارگران را برانگیخت.

انقلاب اسلامی به دنیا ثابت کرد که می توان برپایه شریعت اسلام ، محوریت "ولایت مطلقه فقیه" و استقرار نظام برپایه دین به همه قله های رفیع دانش و پیشرفت و عدالت رسید.

این پیام با تبیین تلاش ناموفق و شکست‌خورده دشمنان انقلاب، نظام و ملت ایران در طراحی و اجرای توطئه‌ها و نقشه‌های گوناگون فروپاشی و براندازی جمهوری اسلامی در حوزه‌های جنگ‌های نرم، سخت و نیمه سخت تاکید کرده است: تردیدی نیست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تمسک به آموزه‌های قرآن ، عترت و به برکت ولایت فقیه ؛ رهبری پارسا، فرزانه و همچنین ملتی فهیم و همیشه در صحنه، راه پرافتخار خود را در پیشرفت و تعالی همه جانبه و کسب دستاوردهای معجزه‌آسا و تاریخ‌ساز در زمینه‌های مختلف ادامه می دهد.

نیروی انتظامی در پایان با گرامیداشت این روز آورده است: امید است که همه آحاد مردم و مسئولان ضمن شکرگزاری الهی نسبت به وجود نعمت بزرگ انقلاب اسلامی، با تاسی از منویات حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای ( حفظ الله )، حفظ وحدت، تا سپردن این پرچم حریت به دست صاحب بزرگوارش بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه )از مجاهدت و ولایتمداری باز نایستند.

کد خبر : ۳۵۷۵۴۷