خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران:

بازدید 100 هزار گردشگر نوروزی از بناهای تاریخی مازندران

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۷۵۵

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران از برگزاری کنسرت های موسیقی در استان خبر دادو

به گزارش ایلنا،احد جاودانی امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر استان اظهار داشت : از نخستین نوروز امسال تاکنون، 22 هزار گردشگر از موزه های استان و یکصدهزار گردشگر از بناهای تاریخی استان بازدید کردند.
 
وی با اشاره به برپایی نمایشگاه های صنایع دستی و گردشگری در سطح شهرستان ها بیان کرد: در طول نوروز امسال 800 غرفه صنایع دستی در نمایشگاه های سطح استان برپا شده است که بیشترین تعداد نمایشگاه ها در شهرهای رامسر و تنکابن برپا است.
 
جاودانی ، گفت: پارک ملل ساری نیز  با 80 غرفه با 19 استان کشور در ساری برگزار می‌شود.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران در ادامه از برگزاری کنسرت های موسیقی در استان خبر داد و افزود: 25 مجوز اجرای موسیقی زنده در شهرهای مازندران و در سینمای استان نیز فیلم‌های نوروزی به اکران گذاشته می‌شود.
 
وی ادامه داد: در حوزه اوقاف و امور خیریه استان نیز در 220 بقعه متبرکه مازندران طرح های «همه واقف باشیم» ، «آرامش بهاری» و «خیمه های معرفت» در حال اجرای برنامه های معرفتی هستند.
 
جاودانی ادامه داد: 220 روحانی که برخی از قم به مازندران آمدند در غرفه های متعدد پاسخگوی شبهات دینی و شرعی گردشگران هستند.

به گفته مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران از 15 فرودین تا یکم فروردین 836 خبر در رسانه ملی، مکتوب و مجازی پخش و انتشار یافت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز