خبرگزاری کار ایران

امیری: باید در این دو مسابقه حداکثر امتیاز را کسب کنیم

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد این تیم در مصاف با تیم‌های هند و عمان باید قدرت خود را به رخ تیم‌های آسیایی بکشد.

 وحید امیری در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در ابتدا جا دارد سال نو را به تمام هموطنان عزیزم تبریک بگویم. در مورد شرایط تیم ملی هم باید بگویم که دو بازی پیش‌رو داریم و به‌دنبال آن هستیم که در این دو مسابقه شش امتیاز را کسب کنیم و با اقتدار به مرحله بعدی مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 صعود کنیم.

وی در ادامه با ابراز امیدواری از اینکه فوتبالدوستان ایرانی در روزهای پنج و دهم فروردین 94 حضوری پرشور در ورزشگاه آزادی داشته باشند و تیم ملی را در دیدار مقابل هند و عمان همراهی کنند، خاطر نشان کرد: باید در این دو مسابقه حداکثر امتیاز را کسب کرده و با کسب دو پیروزی پرگل به تیم‌های قدرتمند آسیایی ضرب‌شست نشان دهیم. 

هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال نفت تهران خاطر نشان کرد: به نظر من در این دو مسابقه آنچه اهمیت دارد، پیروزی تیم ملی است و بعد از آن تعداد گل‌های تیم ملی مهم است. قطعاً تماشاگری که به ورزشگاه می‌آید ابتدا به‌دنبال پیروزی تیم ملی است و بعد از آن ارائه یک بازی زیبا و کسب یک پیروزی پرگل.

امیری تصریح کرد: ما ابتدا یک اردوی خوب را پشت سر گذاشتیم و از روز گذشته با اضافه شدن لژیونرها تمرینات جدی‌تر شده است. در مصاف با هند و عمان در وهله اول به‌دنبال یک بازی خوب هستیم و بعد کسب نتیجه خوب که امیدوارم برای تیم ملی پیروزی‌های پرگل باشد.

 

کد خبر : ۳۵۶۷۳۴