خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی لرستان مطرح کرد:

کاهش 50 درصدی سرقت در استان لرستان

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۶۹۴

فرمانده انتظامی استان لرستان از کاهش 50 درصدی سرقت در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، سردار محمد قنبری با اعلام این خبر افزود: کشف جرائم نیز 88 در صد رشد داشته است و در بحث سلامت اداری نیز شاهد کاهش چشمگیر شکایات مردمی بوده ایم.

وی از توقیف سه محموله لاستیک قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در شهرستان خرم‌آباد خبر داد و  افزود: ماموران پاسگاه بیرانشهر خرم آباد در بازرسی از سه دستگاه خودرو مینی بوس توقیف شده ، 374 حلقه لاستیک خارجی فاقد مجوز قانونی کشف و سه نفر را دستگیر کردند.

قنبری ارزش محموله های قاچاق را پنج میلیارد ریال برآورد کرد و افزود: متهمان با پرونده متشکله به مراجع ذی صلاح معرفی شدند.

سردار قنبری با اشاره به حضور چشمگیر مسافران و مهمانان نوروزی در تفرج‌گاه ها و پارک های استان، لرستان را مبدا و مقصد گردشگران و مسافران نوروزی به خاطر امنیت حاکم و مطلوب استان دانست و بر حضور پلیس در این اماکن و برخورد مناسب توام با رافت و مهربانی و سعه صدر تاکید کرد.

فرمانده انتظامی لرستان، خدمت رسانی به مردم را مهم ترین وظیفه پلیس برشمرد و گفت: پلیس با استقرار در محورهای مواصلاتی و همچنین در سطح شهرها، امنیت مسافران نوروزی و مردم را تامین می کند. 

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه یکی از برنامه های پلیس در سال جدید، مبارزه جدی با قاچاق کالا است،از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز از جمله قاچاق و توزیع کالاهای ممنوعه توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز