خبرگزاری کار ایران

بازدید وزیر کشور از پایگاه امداد و نجات هلال احمر

رحمانی فضلی به کمپین «نه به تصادفات جاده‌ای» پیوست

وزیر کشور صبح امروز در بازدید از پایگاه امداد و نجات بین شهری ملک آباد در 40 کیلومتری مشهد مقدس اقدامات خادمان مردم در سفرهی نوروزی را شایسته تقدیر عنوان کرد.

به گزارش ایلنا  وزیر کشور، استاندار خراسان رضوی و معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور از ستاد استقبال زائران و پایگاه امداد و نجات بین شهری جاده‌ای منطقه ملک آباد و پلیس راه امام نقی(ع) بازدید کردند.

عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حوزه سلامت اقدامات خوبی توسط نیروهای امدادی اورژانس و هلال احمر صورت پذیرفته است، اظهار داشت: در گام نخست سفرهای نوروزی باید خود رانندگان با رانندگی مطمئن سلامت خود و خانواده‌هایشان را در طول سفر حفظ کنند تا خاطره تلخی در این ایام برایمان رقم نخورد.

وی افزود: جمعیت هلال احمر، پلیس راه، اورژانس 115 و دیگر مجموعه‌های خدمت‌رسان با استقرار اکیپ‌های ویژه در ایام نوروز در مسیرهای منتهی به مشهد خدمات مناسبی را به مسافران ارائه می‌دهند که از تلاش‌های تک‌تک آنها تقدیر و تشکر می‌کنم.

رحمانی‌فضلی تصریح کرد: اقدامات انجام شده زمینه رضایتمندی عمومی و ماندگاری بیشتر زائران در مشهد را فراهم می‌کند.

وی تأکید کرد: این خطه از کشور به دلیل وجود بارگاه منور رضوب از جمله استان‌هایی است که همه ساله میزبان بیشترین تعداد زائر و مسافر در ایام نوروز است و خوشبختانه به لطف الهی، عنایات آقا امام رضا(ع) و تلاش خالصانه و صادقانه خادمان مردم در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف شاهد سطح خوبی از ارائه خدمات به این خیل عظیم هستیم.

بر اساس این گزارش؛ دکتر رحمانی فضلی در پایان این بازدید با امضای میثاقنامه، به کمپین «نه به تصادفات جاده ای» پیوست.

 

کد خبر : ۳۵۶۶۸۹