خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار مازندران:

وضعیت آرام در جاده های مواصلاتی استان

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۶۶۱

نبیان گفت: وضعیت خوبی در جاده های استان وجود دارد و مشکل خاصی در این زمینه وجو د ندارد

به گزارش ایلنا،علی نبیان در ستاد اجرایی خدمات سفر استان در ساری ، اظهار داشت: با توجه به شرایط بارندگی در روزهای نخست نوروزهمچنان حضور مسافران در استان مشهود است .
وی با بیان اینکه ستاد خدمات سفر در 22 شهرستان مازندران به مسافران نوروزی خدمات ارائه می کند، افزود: وضعیت خوبی در جاده های استان وجود دارد و مشکل خاصی در این زمینه وجو د ندارد
 
معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه بر اساس گزارشات نیروی انتظامی امسال کاهش تصادفات جاده ای رادر استان داشتیم، گفت: حضور پلیس در اقصی نقاط استان نشان از حضور به موقع پلیس در سطح جاده ها و محور های مواصلاتی است.
 
وی ، ادامه داد: کمپین " نه به تصادفات جاده ای"  که با همکاری هلال احمر و دیگر نهادها شکل گرفته است توانسته در کاهش تصادفات نقش اثر گذاری داشته باشد.
 
نبیان افزود: با کمک میراث فرهنگی و گردشگری استان نمایشگاه های صنایع دستی در جاهای مختلف استان شکل گیری است که در طی دو روز آینده در سطح استان گشایش می یابد .
 
وی با بیان اینکه حضور هنرمندان مختلف در نمایشگاه های  استان جلوه خاصی به آن می دهد، افزود: حضور مسافران در این نمایشگاه علاوه بر تهیه سوغات از صنایع دستی استان دیدن می کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز