خبرگزاری کار ایران

احدی: روزبهانی شانس زیادی برای کسب مدال المپیک دارد

مربی تیم ملی بوکس حرفه ای گفت: احسان روزبهانی اولین سهمیه المپیکی ایران را گرفت و از جمله کسانی است که می‌توانیم در المپیک به او امیدوار باشیم.

اکبر احدی مربی احسان روزبهانی، ملی پوش بوکس کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا گفت:‌ تمرینات احساس روزبهانی به صورت مستمر انجام می‌شود، صبح‌ها تمرینات آمادگی جسمانی انجام می‌دهد، بعد از ظهرها هم تمرینات فنی را در برنامه دارد. شرایط روزبهانی خوب است و برنامه‌های ریزی مختلفی هم تا المپیک برای او انجام شده است که امیدوارم تا زمان المپیک شرایط خوب خودش را حفظ کند و به آمادگی بیشتری برسد.

مربی بوکس حرفه‌ای در مورد رقبای احسان روزبهانی در المپیک گفت:‌ تقریبا 6 حریف خوب و حرفه‌ای رقبای اصلی روزبهانی هستند.کوبا،ایرلند،قزاقستان، فرانسه، بوکسور روس جزو رقبای اصلی احسان روزبهانی هستند، اما من فکر می‌کنم اگر بتواند همین رنکیگ یک را تا المپیک حفظ کند شانس زیادی برای کسب مدال المپیک دارد.

احدی در پاسخ به این سوال که سال 94 برای بوکس حرفه‌ای ایران چگونه بوده است گفت:‌ به نظرم سال فوق‌العاده‌ای بود و توانستیم با سه بوکسور یک سهمیه بگیریم، اواخر اردیبهشت هم یک مسابقه کسب سهمیه در بلغارستان داریم که امیدوارم بتوانیم باز هم سهمیه المپیک را بگیریم. در کل به نظرم سال خوبی برای بوکس بود، هم برای فدراسیون بوکس و هم برای بوکس حرفه‌ای.

 

کد خبر : ۳۵۶۳۳۸