خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان خبر داد:

توزیع 180 هزار جلد پیک نوروزی در مدارس لرستان

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۱۶۹

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان گفت: 180هزار جلد پیک فعالیت های یادگیری بین دانش آموزان دوره ابتدایی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، باقر توکلی در جمع خبرنگاران افزود: مجموعه تهیه شده پیک های نوروزی در راستای پیشنهادات ریاست جمهور مبنی بر تقویت مهارت انشا نویسی، تحقیق و پژوهش ، بحث و گفتگو ، کتابخوانی غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان ،کیفیت فرآیند فعالیت های آموزشی و پرورشی ، ایجاد زمینه استمرار یادگیری دانش آموزان در ایام تعطیلات ، ارتقاء و تقویت هویت دینی ، بومی و ملی دانش آموزان طراحی و تدوین شده است.

وی اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین و برنامه درس ملی که ناظر به برنامه‌های درسی و تربیتی (یادگیری پایدار ، جلب مشارکت، اعتبار نقش یادگیرنده) است، 180هزار جلد پیک فعالیت های یادگیری بین دانش آموزان دوره ابتدایی لرستان توزیع شد . 

باقر توکلی تصریح کرد: با توجه به اصل تعطیل نشدنی تعلیم و تربیت تعطیلی مجموعه‌ای تحت عنوان پیک فعالیت یادگیری با همکاری معلمان مدارس وگروههای آموزشی تهیه و طراحی شده و در اختیار کلیه دانش آموزان دوره ابتدایی قرار گرفته است .

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان گفت: انتظار می رود والدین جهت استفاده بهینه از این فعالیت ها بستر لازم را برای دانش آموزان فراهم کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز