خبرگزاری کار ایران

دیناروند مطرح کرد:

محدودیت نیرو و امکانات در سازمان غذا و دارو

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۷۷۹

معاون وزیر و رئیس سا زمان غذا و دارو گفت: با توجه به افزایش فعالیت‌های سازمان و ورود به کارهای جدید تر برای جبران کمبود امکانات باید سیستم سازمان را بهینه و چابک‌تر کرد.

به گزارش ایلنا، رییس سا زمان غذا و دارو با اشاره به اینکه مدتهاست که سازمان غذا و دارو فراتر از کارهای معمول و روزمره خود وارد کارهای جدید و مهمی مثل مبارزه سیستماتیک با قاچاق شده است گفت: برخی از این فعالیتها حتی ممکن است  از کارهای معمول سازمان هم مهمتر باشد.

رسول دیناروند  ادامه داد: در این حوزه علی رغم امکانات اندک موجود، انتظارات بسیاری  از سازمان وجود دارد که امیدواریم با ایجاد سامانه ردیابی، رهگیری و کنترل اصالت فراورده های سلامت بتوانیم پاسخگوی آنها باشیم.

وی  با تاکید بر اینکه سامانه مذکور صرفا بخش اندکی از این مسیر پرچالش را  هموار خواهد نمود اظهار داشت: به دست آمدن نتایج  مثبت مشهود در حوزه مبارزه با قاچاق و تقلب حتما  با پیگیری، پشتیبانی و همکاریهای مستمر و جدی  معاونتهای غذا و داوری دانشگاههای سراسر کشور است که معنا می یابد.

معاون وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی  افزود: در حالی که سامانه ردیابی، رهگیری و کنترل اصالت فراورده های سلامت هنوز به صورت رسمی به جامعه معرفی نشده است و کاربران آن روزانه بیش از دو سه هزار نفر  نیستند با چالشهایی مواجه است که قطعا  با افزایش  20-30 هزار نفری کاربران، حجم انبوهی از فعالیتهای بررسی، بازرسی، پاسخگویی و ... متوجه سازمان خواهد شد و چالش های مذکور بصورت ملموس تری چهره نشان خواهند داد.

دیناروند در توضیح بیشتر خاطر نشان کرد: علی رغم محدودیت های سخت افزاری مثل  نیرو و  امکانات که در حال حاضر وجود دارد چاره ای نمی ماند جز اینکه  سیستم با انعطافی که در خود ایجاد می کند به وضعیتی بمراتب چابک تر از انچه موجود است نزدیک شود.

وی در پایان بیان کرد: مدیران ما باید بتوانند با جابجایی افراد و سپردن کارهای جدید به آنها ضمن استفاده از پتانسیل های نیروها،  بر بازدهی عملکرد های آنان نیز بیافزایند و طبیعی است که همه این فعالیتها بر پایه  برنامه محوری امکانپذیر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز