خبرگزاری کار ایران

هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا؛

الجزیره 0-1تراکتورسازی؛ صدرنشینی قاطعانه شاگردان‌ قلعه نویی در آسیا

تراکتورسازی در دیدار برگشت هم الجزیره را برد تا 6 امتیازی شود و در صدر جدول باقی بماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا از گروه C از ساعت 20 در ورزشگاه محمد بن زاید تیم الجزیره امارات میزبان تراکتورسازی تبریز بود که شاگردان امیر قلعه‌نویی با یک گل برنده این دیدار شدند تا 6 امتیاز در دو بازی رفت و برگشت از تیم اماراتی بگیرند.

ترکیب تراکتورسازی: اخباری، خالد شفیعی، شجاع خلیل‌زاده، محمد ایران‌پوریان، سینا عشوری، بختیار رحمانی، سروش رفیعی، آگستو سزار، فرزاد حاتمی، مهدی کیانی و سعید آقایی

ترکیب الجزیره: علی خسیف، فارس جمعه، مسلم فائز، لافیتا(سلطان سعید)، یعقوب یوسف، تیاگو نوس، یونگ هو پارک، سالم رشید عبید، محمد علابودلی، جونز، علی مبخوت

دقیقه 31 بختیار رحمانی روی پاس سروش رفیعی با ضربه‌ای روپا دروازه الجزیره را باز کرد تا تیمش را برنده به رختکن بفرستد. این سومین گل بختیار به الجزیره در دو بازی بود.

دقیقه 36 سانتر بی نقص تراکتورسازان روی دروازه الجزیره با ضربه سر سروش رفیعی روبرو شد اما این توپ خطرناک از کنار دروازه حریف با خوش شانسی به بیرون رفت.

دقیقه 41 سانتر بلند اماراتی‌ها روی دروازه تراکتورسازی با پرواز بلند اخباری از روی سر بازیکنان حریف دور شد.

نیمه دوم هم تراکتورسازان چندین موقعیت خوب برای باز کردن دروازه اماراتی‌ها داشتند که البته از موقعیت‌ها استفاده‌ای نکردند.

الجزیره هم دقایق پایانی چند فرصت خود بدست آورد تا بازی را به تساوی بکشد البته توپی از خط دروازه اخباری عبور نکرد تا تراکتورسازی با همان یک گل برنده این دیدار شوند.

با این پیروزی تراکتورسازی 6 امتیازی شد و با توجه به اینکه الهلال و پاختاکور یک امتیازی هستند صدرنشینی نماینده ایران قطعی است.

علی مبخوت، یعقوب یوسف، سلطان سعی از الجزیره و سروش رفیعی و خالد شفیعی از تراکتورسازی از داور این دیدار کارت زرد دریافت کردند.

تراکتورسازان ﺳﻪشنبه 25 اسفند از ساعت 15:30 میزبان پاختاکور خواهند بود و چهارشنبه 18 فروردین 95 باید به تاشکند سفر کنند تا از ساعت 19:15 در دیدار برگشت به مصاف پاختاکور بروند.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان هم به امارات سفر کرده و با حضور در ورزشگاه این بازی را از نزدیک به تماشا نشسته است.

در دیگر دیدار این گروه الهلال موفق شد 4 بر یک پاختاکور را از پیش رو بردارد و با 4 امتیاز در جایگاه دوم قرار بگیرد.

نتایج سایر دیدارهای امروز لیگ قهرمانان آسیا به این شرح است:

گروه C

الجزیره 0-1 تراکتورسازی
الهلال 4-1 پاختاکور
 
گروه H
اف سی سیدنی 2-1 گوانگژوی چین
پوهانگ استیلرز 1-0 اوراوارد
 
گروه G

گامبا اوزاکا 1-1 ملبورن ویکتوری

شانگ‌های چین 2-1 سوون سامسونگ
 
گروه D
نسف قارشی 2-1 الاهلی عربستان
الجیش2-1 العین امارات
کد خبر : ۳۵۲۳۹۱