خبرگزاری کار ایران

کمک‌هزینه ازدواج به نوعروسان تحت پوشش کمیته‌امداد در شهرستان‌چالدران

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۳۸۷

فرمانداری چالدران در آستانه سالروز تاسیس کمیته امداد امام(ره) به 64 نوعروس تحت پوشش این نهاد 20 میلیون ریال کمک هزینه ازدواج اهدا کرد.

به گزارش ایلنا، کریم حسین‌زاده همزمان با فرا رسیدن سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) به 64 نوعروس تحت پوشش این نهاد با حضور فرماندار، امام جمعه، رئیس دادگستری، مسئولان نظامی و جمعی از مدیران ادارات در دفتر امام‌جمعه مبلغ 20 میلیون ریال به عنوان کمک هزینه ازدواج اهدا کرد.

حسین‌زاده در این مراسم با تبریک و آرزوی خوشبختی به نوعروسان، کمیته‌امداد را  نهاد مقدس و یادگار حضرت امام‌راحل(ره)جهت رفع محرومیت از جامعه اسلامی دانست و ضمن تأکید بر ضرورت خدمت‌رسانی به محرومین گفت: باید با مدیریت اصولی و صحیح در جهت حمایت از خانواده‌های بی‌بضاعت بخصوص در امر ازدواج آنها گام برداشته شود.

فرماندار شهرستان چالدران با بیان اینکه خداوند به فردی که اقدام به ازدواج نماید رزق و روزی می‌دهد، افزود: در امر ازدواج دو چیز خیلی مهم است؛ یکی صداقت در زندگی و دیگری قناعت، که اگر این دو در زندگی هر زوجی رعایت شود اختلافات از بین می‌رود و چشم و هم چشمی‌ها نیز کنار می‌رود و زندگی آرام و شیرینی برای زوجین رقم می‌خورد.

امام جمعه چالدران نیز گفت: زوج‌های جوان باید قدر و ارزش این فرصت بدست آمده را خوب بدانند و سعی کنند با دوری کردن از تجملات دنیوی و گرایش به خوش خلقی از گوهر ارزشمند خانواده بدرستی محافظت کنند .

وی همچنین با بیان روش‌های سعادتمند شدن افراد گفت: قطعا سعادت و خوشبختی در گروه رفاه مادی نیست و سعادت اخروی با مسائلی چون رعایت تقوا و اصول انسانیت بدست خواهد آمد.

حسین زاده رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره)چالدران نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد اظهار داشت: سال‌جاری کمیته‌امداد به 72داماد تحت پوشش این نهاد50میلیون تومان و به 156 نوعروس تحت پوشش مبلغ312میلیون تومان کمک هزینه ازدواج پرداخت کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز