خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر جهاد کشاورزی صورت گرفتغ

انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۳۶۹

عبدالرضا بازدار به‌ عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد طی حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی و در مراسمی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی، مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت جهاد کشاورزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان، کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان، عبدالرضا بازدار به‌ عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان منصوب شد.

در این مراسم عبدالرضا بازدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان اظهار داشت: خوشحالم از اینکه در نقطه‌ای دیگر از سرزمین پهناور ایران توفیق خدمت‌گذاری را پیدا کرده ام.

رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی لرستان تصریح کرد: جهاد کشاورزی لرستان از این پس در راستای پیشبرد اهداف دولت در بخش کشاورزی، منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست های وزیر جهاد کشاورزی با سرعت و شدت بیشتری به پیش می رود.

بازدار پیش از این در سمت رئیس جهاد کشاورزی استان ایلام فعالیت داشته و مهرداد غضنفری که مدت 2 سال مدیریت جهاد کشاورزی استان لرستان را عهده‌دار بود اکنون به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان فعالیت خود را ادامه می‌دهد.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز