خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع نساجی ایران؛

سومین همایش ملی صنعت فرش‌ماشینی در کاشان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۳۶۱

سومین همایش ملی صنعت فرش‌ماشینی با حضور رئیس انجمن هیئت مدیره انجمن صنایع نساجی ایران در کاشان برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، سومین همایش ملی فرش‌ماشینی امروز در حالی با حضور مسئولان کشوری، استانی، شهرستانی و مدیران واحدهای تولیدی صنعتی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در سالن غیاث‌الدین جمشید کاشانی دانشگاه آزاد کاشان آغاز شد.

از سه روز پیش نخستین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنایع وابسته فرش‌ماشینی به منظور ارتباط دانشگاه با صنعت فرش‌ماشینی و نیز ایجاد و شناسایی بازارهای جدید برای صادرات و گفت‌وگو با صاحبان صنایع این صنعت تاثیرگذار بر اقتصاد صنعت فرش‌ماشینی ایران پس از تحریم، جایگاه صادرات فرش‌ماشینی ایران، چالش‌ها و راهکارهای آن و ارائه آخرین تحقیقات انجام شده در باره فرش‌ماشینی در مرکز تحقیقات فرش ماشینی این دانشگاه توسط شرکت‌های ایرانی و چندین  شرکت خارجی از کشورهای  ترکیه، تایلند،  آلمان  و چین در دیگر سالن‌های جنبی این دانشگاه مورد استقبال بسیار تولیدکنندگان صنعت نساجی کشور قرار گرفت.

این همایش که با سخنرانی مومنیان سرپرست فرمانداری کاشان، منصور دیاری دبیر علمی این همایش و خانم‌ها نصرالهی و رفیعی درباره تاثیرگذاری جایگاه صنعت‌نساجی کاشان در کشور شروع شد، تولیدکنندگان  فرش نساجی  شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل نیز با ارائه گزارشی از وضعیت صنعت نساجی این شهرستان خواستار رفع مشکلات پیش روی این صنعت شدند.

شرکت‌کنندگان قبل از حضور در این همایش از قسمت‌های مختلف نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنایع وابسته فرش‌ماشینی در این دانشگاه نیز بازدید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز