خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت تعاونی تولیدکنندگان فرش ماشینی شهرستان آران و بیدگل

نمایشگاه دائمی فرش‌ماشینی در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل ایجاد می‌شود

مدیرعامل شرکت تعاونی تولیدکنندگان فرش ماشینی شهرستان آران و بیدگل از اخذ مجوز لازم برای ایجاد نمایشگاه بین‌المللی دائمی فرش‌ماشینی و تولیدات نساجی در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل خبر داد.

سیدجواد سجادی بیدگلی در حاشیه نخستین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنایع وابسته فرش‌ ماشینی در محل دانشگاه آزاد کاشان در گفت‌وگو با خبرنگارایلنا در این شهر، گفت: با ایجاد نمایشگاه بین‌المللی دائمی فرش ماشینی و تولیدات نساجی در کنار موقعیت مناسب این شهرستان‌ها، قطعا این صنعت با رونق مواجه می‌شود.

سجادی کمبود مواد اولیه و نقدینگی  را از مهمترین مشکلات صنعت نساجی عنوان کرد و گفت: بعضی از واحدهای تولیدی کاشان و آران و بیدگل با مشکل سرمایه در گردش مواجه هستند.

عضو هیئت مدیره انجمن صنایع نساجی ایران از اعلام آمادگی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان در زمینه آموزش صنایع نساجی در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل خبرداد.

وی گفت: در صورتی که فضای لازم در منطقه داشته باشیم اداره کل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان آمادگی تامین استاد، تجهیزات و مربی را دارد.

سجادی بیدگلی از عدم تحقق وعده وزیر صنایع در سفر به شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل برای کمک به صنایع نساجی از محل صندوق ذخیره ارزی اشاره کرد و گفت: تاکنون بانک‌های عامل به  188درخواست کارخانه‌های تولیدی نساجی شهرک‌های سلیمان صباحی بیدگلی و هلال آران و بیدگل پاسخ نداده‌اند.

کد خبر : ۳۵۲۲۴۵