خبرگزاری کار ایران

پایان مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو

با برگزاری پیکارهای اوزان زوج در دومین روز مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندوی مردان، 6 هوگوپوش دیگر جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کردند.

به گزارش ایلنا، دومین و آخرین روز از اولین مرحله انتخابی تیم ملی تکواندوی مردان کشورمان برای شرکت در بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2016 از صبح سه شنبه با رقابتهای تکواندوکاران اوزان 58-، 68-، 80- و 87+ کیلوگرم در خانه تکواندو آغاز و دقایقی پیش با معرفی نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی به پایان رسید.

امروز و در این مرحله ار پیکارهای انتخابی، 52 هوگوپوش برروی شیاپ چانگ رفتند که در نهایت با اعلام کادرفنی، نفرات ذیل جواز حضور در اردوی تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا را بدست آوردند:

وزن 58- کیلوگرم: جواد امیری و هادی تیران ولی پور

وزن 68- کیلوگرم: علیرضا علیاری

وزن 80- کیلوگرم: سعید رجبی و پوریا عرفانیان

وزن 87+ کیلوگرم: حسین قربان زاده

روز گذشته و در اولین روز این رقابت ها نیز، مهدی اسحاقی در وزن 54- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن 63- کیلوگرم، علی پاکدین و سیداحمد خسروفر در وزن 74- کیلوگرم، سیاوش فخرایی و فرشاد قیاثی در وزن 87- کیلوگرم، به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

آرمین هادی پور، ابوالفضل یعقوبی، بهنام اسبقی و امید عمیدی، پیش از این جواز حضور در اردوی تیم ملی را بدست آورده بودند.

همچنین سیدامید حسینی، امیرحسین ساسان، نریمان مریدانی، نیما معظمی و مهدی جلالی بعنوان حریف تمرینی در اردوی تیم ملی حضور خواهند داشت و در صورت جلب نظر کادرفنی در تمرینات، جواز حضور در انتخابی مرحله دوم را بدست خواهند آورد.

اردوی تیم ملی تکواندوی ایران از چهارشنبه در آکادمی ملی المپیک آغاز و مرحله دوم انتخابی کمتر از 15 روز دیگر برگزار می شود.

هدایت تیم ملی تکواندوی ایران در بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیایی 2016 برعهده سیدنعمت خلیفه بعنوان سرمربی و پیام خانلرخانی بعنوان مربی است.

 

کد خبر : ۳۵۲۱۳۷