خبرگزاری کار ایران

تحویل کلید منطقه ۲۰ به سید احمد صفوی

« طوفان جابجایی»، کتانباف را به عباس آباد برد

سید احمد صفوی یزدی، شهردار منطقه 20 تهران شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در جنوب استان تهران، با نظر و حکم محمد باقر قالیباف، شهردار تهران، از امروز( چهارشنبه)، سکان هدایت مدیریت شهری جنوبی‌ترین منطقه پایتخت به صفوی سپرده شده و منصور کتانباف، شهردار پیشین، راهی عباس آباد می‌شود.

با توجه به انتخاب  اردشیر نوریان، مدیرعامل سازمان نوسازی عباس آباد به عنوان نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی، قرار است کتانباف جایگزین وی در این سازمان شود.

جوانگرایی به عنوان یکی از دلایل تغییر 7 مدیر رده بالای شهرداری تهران در آخرین روزهای سال جاری اعلام شده که علیرضا دبیر، رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران از آن به عنوان « طوفان جابجایی» یاد کرده است.

سید احمد صفوی یزدی، متولد اسلام آباد غرب است که  سوابقی همچون مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار، شهردار منطقه 15، قایم مقام شهرداری منطقه 5، معاون هماهنگی و برنامه ریزی شهرداری منطقه 11 و فرماندار  شهرستان‌های اسلام‌آباد و جوانرود را در کارنامه کاری خود به همراه دارد.

خبرگزاری کار ایران(ایلنا)، برای صفوی در مدت زمان تصدی شهرداری منطقه 20 در جهت پیشرفت و آبادانی بیش از پیش قبله تهران آرزوی موفقیت می‌کند.

کد خبر : ۳۵۲۱۱۷