خبرگزاری کار ایران

در بیانیه‌ای مطرح شد؛

دعوت حزب ندای ایرانیان از مردم برای حضور پرشور در راه‌پیمایی ۲۲ بهمن

حزب ندای ایرانیان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی ایران از ملت ایران دعوت کرد تا به پاسداشت آرمان‌های تاریخی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری با نشاط و سرشار از امید داشته باشند.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه بدین شرح است:

در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گرامی می‌داریم یاد و خاطره امام راحل (ره) شهدای گران‌قدر و همه جان‌برکفانی که خالصانه برای رسیدن به آزادی و کرامت انسانی از جان و مال خود گذشتند و برای سربلندی و اعتلای ایران و ایرانی قدم در راه مبارزه و آرمان‌خواهی نهادند.

شمیم دل‌انگیز انقلاب اسلامی یادآور رشادت‌ها و پایمردی‌های ملتی است که سی و هفت سال است بر آرمان‌های خود استوار ایستاده؛ و از جمهوریت و اسلامیت نظامی دفاع می‌کند که امروز سرشار از اقتدار و امنیت و منادی صلح و گفتگو در جهان پیرامون خود است از این رو از همه اقشار ملت و تمام کسانی که دل در سرافرازی کشور دارند دعوت می‌کنیم تا به پاسداشت آرمان‌های تاریخی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری با نشاط و سرشار از امید داشته باشند و اعضای حزب در همه شهرهای ایران عزیز در این صحته حضور خواهند داشت.

ندای ایرانیان همچون گذشته و در آستانه سالروز انقلاب اسلامی بر لزوم بسط و تعمیق گفتگو و مذاکره میان نیروهای سیاسی تأکید کرده و امیدوار است به هر شکل ممکن زمینه مشارکت و تأثیرگذاری ملت در نهادهای ملی به‌ویژه مجلس شورای اسلامی فراهم شود و آینده به دور از انحصارطلبی و رکود سیاسی را تجربه کنیم.

جشن‌های امسال در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی صورت می‌گیرد؛ ما بر این باوریم که انقلاب اسلامی و کلیه نهادهای برخاسته از آن متعلق به تمام اقشار کشور است و می‌بایست تجلی اراده آن‌ها باشد و تأکید می‌کنیم اگر نهال انقلاب اسلامی امروز به درختی تنومند تبدیل شده این جز محصول مشارکت همه آحاد ملت و رهبری کم‌نظیر امام امت و درایت رهبری معظم انقلاب نبوده است. بر این اساس حزب ندای ایرانیان علی‌رغم تمام دل‌نگرانی‌هایی که از آینده مشارکت سیاسی در کشور وجود دارد، بر هر گونه یأس و ناامیدی غلبه کرده و هم‌پیمان با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای گران‌قدر کشور، خود را برای حضور جدی و تأثیرگذار در انتخابات آتی آماده می‌کند.

با آرزوی تداوم انقلاب اسلامی ملت ایران

 حزب ندای ایرانیان

کد خبر : ۳۴۶۰۴۸