خبرگزاری کار ایران

فرماندار قرچک:

مراکز آموزشی قرچک در دولت تدبیر و امید 100 درصد رشد داشته است

asdasd
کد خبر : ۳۴۵۴۳۰

فرماندار شهرستان‌قرچک در حاشیه بهره‌برداری از دو پروژه آموزشی به مناسبت دهه‌فجر گفت: ساخت مراکز آموزشی در قرچک در دولت تدبیر و امید 100 درصد رشد داشته است.

به گزارش ایلنا، دو پروژه آموزشی با عنوان پروژه فرهنگیان و مدرسه شهید امیرهوشنگ داودآبادی روستای داودآباد با حضور سید شهاب‌الدین چاوشی معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران، علیرضا کمرئی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان‌تهران، معاونان فرمانداری، مهدی نیکبخت مدیر آموزش و پرورش شهرستان و سایر مسئولان به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر  امروز به بهره برداری رسید.

مسعود مرسلپور فرماندار قرچک در آیین بهره برداری از این دو مدرسه با گرامیداشت ایام الله دهه فجر افزود: مراکز آموزشی شهرستان قرچک در دولت تدبیر و امید با ساخت دو پروژه آموزشی فرهنگیان و مدرسه شهید داودآبادی 100 درصد رشد داشته است.

وی گفت: مدرسه 22 کلاسه شهرک فرهنگیان با اعتبار 11 میلیارد ریال و مدرسه 12 کلاسه شهید داودآبادی روستای داودآباد با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک ادامه داد: مدیران شهرستان برای تحول در این منطقه دست به دست هم دادند چراکه کارها جز با اتحاد و همدلی بین مدیران شهرستان محقق نمی‌شود.

مرکز آموزشی شهید داودآبادی سال‌گذشته توسط اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان‌تهران با حضور وزیر آموزش و پرورش کلنگ‌زنی و ظرف مدت یک‌سال ساخته شد و به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز