خبرگزاری کار ایران

دبیرکل سازمان «بدر» عراق:

پایان کار تروریست‌ها در سوریه رقم می‌خورد

دبیر کل سازمان بدر تأکید کرد، تا زمانی‌که در سوریه تروریسم وجود دارد، جنگ در عراق ادامه می‌یابد و پایان کار نابودی تروریست ها در سوریه رقم خواهد خورد.

به گزارش ایلنا به نقل از السومریه‌نیوز، «هادی العامری» دبیرکل سازمان بدر عراق، در مجلس ختم شماری از اعضای این سازمان که در سوریه به شهادت رسیده‌اند، گفت: من پیش از این هم گفته بودم که عراق و سوریه با یک دشمن می‌جنگند و خطر از سوریه به عراق خواهد آمد. ما اگر امروز از حرم حضرت زینب (س) در سوریه دفاع نکنیم فردا باید از حرم امام حسین (ع) در کربلا دفاع کنیم.

العامری افزود: تا وقتی که جنگ در سوریه ادامه دارد، عراق هم درگیر جنگ خواهد بود و تا وقتی که تروریسم در سوریه حضور دارد عراق هم روی آرامش و امنیت نخواهد دید.

وی در ادامه گفت: امروز در سوریه پیروزی بزرگی حاصل شده است و این مساله خشم و ناامیدی عربستان و ترکیه را موجب شده است و اکنون بر خلاف گذشته خواستار آتش‌بس هستند.

 العامری تصریح کرد، مسیر «نبل» و «الزهراء»، که اکنون در کنترل نیروهای سوری است، آخرین مسیر ارتباطی ترک‌ها با تروریست‌ها در داخل سوریه بود و به این ترتیب به‌زودی پایان کار تروریست‌ها رقم خواهد خورد.

کد خبر : ۳۴۵۳۵۷