خبرگزاری کار ایران

نشست خبری پیش از بازی نفت-الجیش

لاموشی: در ایران همه چیز عالی است و سورپرایز شدیم

سرمربی الجیش قطر گفت: سال پیش هم در همین زمان‌ها ایران بودیم و می‌دانیم بازی سختی مقابل نفت داریم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، صبری لاموشی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از تیم‌های الجیش و نفت اظهار داشت: برای بازی پلی‌آف به ایران آمدیم می‌خواهیم از این مرحله عبور کنیم. سال پیش هم در همین زمان‌ها ایران بودیم. می‌دانیم بازی سختی مقابل نفت داریم. سعی می‌کنیم در این بازی به پیروزی برسیم.

وی در مورد اینکه تیمش چه تفاوتی با تیم سال گذشته دارد، خاطرنشان کرد: نسبت به سال گذشته خیلی تفاوت داریم. پارسال یک ماه بود که به این تیم آمده بودم اما هم اکنون یک سال در کنار تیم بودم. تغییرات چندانی نداشتیم اما شناخت از بازیکنان بیشتر شده است.

سرمربی الجیش در پاسخ به سؤال خبرنگاری عرب زبان مبنی بر اینکه بازی بسیار مهمی دارید، تاکید کرد: بازی کردن در ایران بسیار مشکل است. پارسال هم تجربه کردیم و در لیگ قهرمانان هم سختی‌های خود را دارد. اگر الجیش می‌خواهد در مرحله گروهی شرکت کند باید این بازی را ببرد.

وی در مورد اینکه یکی از تیم‌های عربی به خاطر ناامنی بازی در ایران را ترجیح نمی‌دهد، تاکید کرد:این برای بار دوم است که از من می‌پرسند. تعجب می‌کنم. مهمان‌نوازی ایرانی‌ها با ما خوب بود نه ترافیکی داشتیم و نه مشکلی وجود داشت. شرایط خوبی در تهران وجود دارد. از مطرح شدن این مسئله تعجب می‌کنم.

لاموشی در مورد اینکه جایگاهش در لیگ چگونه است، گفت: همه چیز برای من معلوم است. بازی کردن در لیگ قهرمانان آسیا متفاوت است. دو تیم سرمربی‌شان را تغییر ندادند و فلسفه‌شان همان مسائلی است که سال گذشته بود. می‌خواهیم خود را در لیگ قهرمانان نشان دهیم.

 

کد خبر : ۳۴۵۲۹۵