خبرگزاری کار ایران

طراحی وب سایت‌های درآمدزا به واسطه سئو سایت

بسیاری از کسب وکارهای آنلاین نوپا توانسته اند با بکارگیری فاکتورهای سئو سایت ، موتورهای جستجو را در خدمت خود بگیرند و به عنوان بازاریابان قوی برای خود انتخاب نمایند.

شاید شنیده باشید که برخی سایت ها توانسته اند به درآمد میلیونی و میلیاردی برای صاحبان کسب وکار برسند که این خود وسوسه ای برای بسیاری از افراد می باشد. اصول سئو سایت و بهینه سازی سایت توانسته است با نمایش سایت در صفحه اول گوگل ترافیک بالایی را به سمت طراحی وب سایت ها هدایت نماید. در واقع بسیاری از کسب وکارهای آنلاین نوپا توانسته اند با بکارگیری فاکتورهای سئو سایت ، موتورهای جستجو را در خدمت خود بگیرند و به عنوان بازاریابان قوی برای خود انتخاب نمایند.

فاکتورهای موفقیت سایت

چه آیتم هایی موجب موفقیت سایت ها در زمینه تجارت الکترونیک شده است. شاید بتوان گفت که اساسی ترین فاکتور ترافیک سایت می باشد. هرچه بتوانید ترافیک بیشتری را به سمت سایت خود هدایت نمایید این امید خواهد رفت که سودآوری بیشتری داشته باشید پس باید در استراتژی کاری خود مواردی را در جذب ترافیک اجرا نماییم. فرض نمایید زمینه کسب و کاری آتلیه کودک ، عکاسی کودک ، تعمیرات یخچال ، ثبت شرکت ، ثبت برند ، طراحی لوگو را داشته باشیم. در این صورت چگونه می توانید کاربران را به سمت سایت خود جلب نمایید. طراحی وب سایت اولین گام در این راستا می باشد که منبعی برای تمامی ترافیک ها خواهد بود. در نظر گرفتن ظاهر گرافیکی سایت و نیز نیازهای کاربر در سایت اولین فاکتور مورد توجه می باشد. پس از آن باید بحث موبایل فرندلی بودن سایت را در نظر بگیریم. میزان ترافیکی که از سمت موبایل وارد سایت می شود همراه در حال افزایش می باشد و این مورد لوزم می نماید که سایت خود را سازگار با دستگاه موبایل و نیز دیگر دستگاه ها تعبیه نمایید. اینکه کاربر در سایت احساس سردرگمی نداشته باشد فاکتور مهمی در کاربرپسند بودن سایت خواهد بود. اگر کاربر در سایت شما احساس راحتی ننماید تمایل دارد که سایت را رها نماید و این امر تاثیرگذاری منفی در بازاریابی اینترنتی شما خواهد داشت.

سئو عامل جذب ترافیک

سئو سایت و فاکتورهای بهینه سازی سایت یکی از مواردی است که می تواند به واسط موتورهای جستجو کاربران را هدایت نمایند. کلمات کلیدی واسط هایی هستند که توسط کاربران درج می شود و این هدایت را به انجام می رسانند. کاربران نیازها و سوالات خود را به صورت کلمات کلیدی و یا عباراتی جستجو می کنند. این امر موجب خواهد شد که شما بهترین جامعه هدف برای محصولات و خدمات خود را داشته باشید.

تبلیغات آنلاین

در کنار اصول سئو شما می توانید تبلیغات آنلاین را نیز برای جذب ترافیک استفاده نمایید. بنرهای تبلبغاتی در سایت های پرترافیک و پربازدید یکی از مواردی است که می تواند هدایت ترافیک را منجر شود. بنرهای تبلیغاتی و تصاویر گرافیکی که در آن موجود می باشد می تواند در ذهن کاربر حک گردد و این امر در برندسازی و وب برندینگ شما اثرگذاری بالا خواهد داشت. بنرهای تبلیغاتی که با درج جملات تبلیغاتی همراه می باشد و آدرس سایت شما را دارد می تواند به طور مستقیم کاربران را هدایت نماید. انتشار خبر نیز مورد دیگری در هدایت ترافیک می باشد که با درج مطلب در دیگر سایت ها همراه می شود.

 

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی می توانند به راحتی امکان اشتراک گذاری را برای شما فراهم نمایند. اشتراک محتوا و نیز لینک گذاری به سایت شما می تواند افراد را به سمت سایت شما هدایت کند. این محتوا و مطالب توسط افراد بسیاری دیده می شود و این مزیت مطلوبی برای جذب ترافیک می باشد. امروزه بسیاری از شرکت ها شبکه های اجتماعی را مورد توجه و تمرکز خود قرار داده اند و در واحدهای بازاریابی اینترنتی خود استفاده می شود.

 

ویدیو مارکتینگ

ویدیو مارکتینگ که با تولید فیلم آموزشی به صورت ویدیو می باشد با جملات تبلیغاتی ، آدرس سایت می توانید برندسازی خود را اجرا نمایید. شاید فیلم های ویدیویی بسیاری دیده باشید که در آن نام تجاری ، آدرس سایت و دیگر اطلاعات کسب و کاری را درج می نمایند و این امر موجب می شود افراد علاقمند به فیلم آموزشی می توانند در حین مشاهده فیلم آموزشی توجهات به برندسازی شما را داشته باشد و نام تجاری کسب وکار شما را در ذهن خود داشته باشند. این امر هدایت افراد را به سمت سایت شما به دنبال خواهد داشت.یوتوپ و آپارات از بهترین سایت های ویدیویی می باشند که اشتراک گذاری فایل ویدیویی را میسر می نمایند و با ترافیک بالایی که دارند می توانند نام تجاری شما را به دیگران بشناسانند. نرم افزاهای تولید فایل ویدیوای در دنیای ویدیو مارکتینگ موجود می باشد که افتر ایفکت یکی از آنها می باشد و به راحتی می توانید قالب های آماده ای که بدین منظور تهیه شده است را استفاده نمایید و جملات و نیز تصاویر گرافیکی خود را در آن درج نمایید. تصاویر گرافیکی خود را در تولید فایل با دقت بیشتری همراه کنید زیرا که قوه ی بینایی اولین فاکتوری است که در ذهن افراد می ماند و افراد آنچه را که می بینند در ذهن خود حک می نمایند. از این رو ویدیو مارکتینگ به عنوان اساسی در برندسازی و وب برندینگ معرفی می گردد.

کد خبر : ۳۴۵۲۸۸