خبرگزاری کار ایران

در هشتمین روز دهه فجر صورت گرفت

آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 7 روستای بخش مرکزی لامرد

عملیات اجرایی گازرسانی به 7 روستای بخش مرکزی لامرد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، مسلم فالی با بیان گزارشی از وضعیت پروژه های گازرسانی شهرستان لامرد، افزود: شهرستان لامرد دارای 142 روستا است که 110 روستای بالای 20 خانوار آن مشمول گازرسانی هستند.

وی با بیان اینکه دو روستای قلعه‌غلام عبدالله در بخش مرکزی و روستای کشکو در بخش اشکنان گازدار شده‌اند، گفت: هم اکنون با 7 روستایی که امروز عملیات اجرایی آن آغاز می شود  نیز 30 روستا پیمانکار در حال انجام کار است.

رئیس اداره گاز شهرستان لامرد اظهار کرد: مناقصه انتخاب پیمانکار گازرسانی به 21 روستای بخش علامرودشت در یک اسفند ماه برگزار خواهد شد و هم اکنون شرکت مهندسین مشاورین نقش آوران توس جهت نقشه برداری مجموعه روستاهای علامرودشت، سیگار، چاه ورز و پاقلات ،کال و روستاهای اطراف مشغول به کار است.

وی با تأکید براینکه تا پایان سال 95 همه‌ی روستاها گازدار خواهند شد، افزود: تاکنون عملیات اجرایی 11 پروژه گازرسانی در سال 94 با اعتباری بالغ‌بر 208 میلیارد ریال آغاز شده است.

رئیس اداره گاز لامرد ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل شرکت گاز استان فارس، اضافه کرد: این حجم پروژه ها در دولت یازدهم فقط با تلاش و پشتکار و تدبیر و عقلانیت اجرایی می شود.

فالی در ادامه سخنان خود از همکاری فرماندار ، بخشداران، شهرداران، دهیاران ، شوراهای اسلامی، مدیران ادارات شهرستان، نماینده محترم و مجموعه همکاران خود در شرکت ملی گاز تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه فرماندار لامرد ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر، افزود: سیاست دولت تدبیر و امید بر این است که پروژه‌های نیمه‌تمام به پایان برسد و یا اگر پروژه‌ای می‌خواهد آغاز شود باید پیمانکار و اعتبار آن مشخص شده باشد.

وی گفت: ان شاالله این پروژه بر اساس برنامه زمانبندی اجرا شود و مردم از خدمات گاز بهره‌مند شوند.

در پایان عملیات گازرسانی به مجموعه روستاهای سبخی، کهورسوخته، ده سردار، قلعه حاج محمد، چخوها، قلعه اسماعیلی(ده کمال) و لشخره با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد و 285میلیون ریال با اجرای 18هزار و 100متر شبکه لوله‌گذاری و نصب 200 انشعاب توسط شرکت امارت پارت پاسارگاد آغاز شد.

با اجرای این پروژه ، 213 خانوار از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

به گفته پیمانکار این پروژه، مدت زمان اجرای این پروژه 6 ماه خواهد بود.

کد خبر : ۳۴۵۲۶۴