خبرگزاری کار ایران

پیش ثبت نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات از فردا آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۴۵۱۹۲

سازمان حج و زیارت با انتشار اطلاعیه‌ای از آغاز پیش ثبت نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات از فردا خبر داد.

به گزارش ایلنا، در متن اطلاعیه سازمان حج و زیارت در خصوص پیش ثبت نام سفرهای سفرهای نوروزی عتبات عالیات آمده است:

ضمن عرض تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و با عنایت به برنامه ریزی‌های انجام شده جهت ثبت نام گروه‌های اعزامی عتبات عالیات از تاریخ 21 اسفند ماه سال 1394 لغایت 15 خرداد سال 1395 به اطلاع می‌رساند: پیش ثبت نام اعزام‌های دوره مذکور از ساعت 9 صبح روز سه شنبه  بیستم بهمن ماه آغاز شده و تا ساعت 16 روز سه شنبه 27 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

در این اطلاعیه آمده است: متقاضیان برای انجام این پیش ثبت نام باید در مهلت مقرر به سامانه پیش ثبت نام عتبات سازمان حج و زیارت به آدرس  www.atabat.haj.ir مراجعه و نام نویسی کرده و کد رهگیری دریافت کنند.

روز پنج شنبه 29 بهمن ماه قرعه کشی میان متقاضیان انجام خواهد گرفت و نتیجه این قرعه کشی روز شنبه  اول اسفند ماه بر روی سامانه پیش ثبت نام عتبات عالیات قرار خواهد گرفت و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت مذکور از نتیجه و زمان ثبت نام قطعی در کاروانها مطلع گردند.

اطلاعیه تکمیلی در خصوص پیش ثبت نام سفرهای نوروزی عتبات متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز