خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه زنان کارگر:

صنعتی شدن و مهار بیکاری مهمترین وظیفه مجلس است

asdasd
کد خبر : ۳۴۴۳۸۳

رئیس اتحادیه کارگران زن گفت: در دوران پسا برجام باید تمام دغدغه‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جهت فراهم ساختن زیرساخت‌های صنعتی سازی کشور معطوف شود تا دیگر هیچ فرد بیکاری در جامعه وجود نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «سهیلا جلودارزاده» با اعلام این مطلب در گردهمایی مازندرانی‌های مقیم تهران گفت: اگر نتوانیم برای مدیریت منابع مالی که قرار است با برداشته شدن تحریم‌ها وارد کشور می‌شوند برنامه ریزی کنیم بار دیگر ایران به بازاری بزرگ برای کالای لوکس مصرفی وارداتی تبدیل خواهد شد.

وی بابیان اینکه در حال حاضر مهمترین دغدغه مردم یافتن شغل برای تامین معاش است، افزود: برای تحقق هدف صنعتی سازی ایران نیازمند حضور نمایندگانی دغدغه‌مند و باپشتکار در مجلس هستیم که در تصویب طرح ها و لوایح مختلف مطالبات مردم را لحاظ کنند.

جلودار زاده ادامه داد: اگر این اتفاق بیفتد آنگاه می‌توانیم شاهد باشیم که با سرمایه‌گذاری درست دولت و بخش خصوصی، ظرفیت 60 درصدی تعطیل شده شهرک‌های مستقر در نقاط مختلف کشور دوباره احیا شود.

نماینده ادوار مجالس پنجم، ششم و هفتم شورای اسلامی با یادآوری اهداف تعیین شده در سند چشم انداز افق 1404، گفت: هرچند اشتباهات مدیریتی سنوات گذشته تحقق این اهداف را با دشواری همراه کرده است اما اگر از همین حالا درست و برنامه‌ریزی شده اقدام کنیم قادر به تحقق همین اهداف خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز