خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات اصلاح طلبان شهرستان اصفهان :

برای تغییر وضع فعلی راهی بجز صندوق‌های رای وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۳۴۴۲۸۷

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اصفهان گفت: هیچ راهی جز انتخابات و صندوق های رای وجود ندارد و باید بدانیم که برای تغییر راهی بجز صندوق های رای نداریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمدرضا امامی در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت اصلاح‌طلبان استان اصفهان برای حضور در انتخابات اظهار کرد: با توجه به شرایط حساس منطقه و جهان، اصلاح‌طلبان با تمام ظرفیت و توان خود با لیست های مشخص در انتخاب شرکت می کنند. 

وی با بیان اینکه متاسفانه به دلیل تنگ نظری های انجام شده در این دوره، تعداد زیادی از دوستان به دلایل نامشخص رد صلاحیت شده اند، افزود: به همین منظور اصلاح طلبان تا زمان اعلام نهایی تایید یا رد صلاحیت‌ها وضع موجود را تحمل می کنند تا شاید اوضاع بهتر شود و شورای نگهبان و هیئت نظارت و اجرایی مرکزی تعدادی از افراد را به گردونه انتخابات بازگرداند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اصفهان ادامه داد: با ائتلاف فراگیری که توسط احزاب و گروه ها و مشاورین رییس دولت اصلاحات تشکیل شده است، میزی تحت عنوان میز اصفهان شکل گرفت که کلیات کار از تهران ابلاغ می شود، اما در کل، استان ها کار خود را انجام می دهند و لیست های خود را اعلام می کنند.

امامی با اشاره به اینکه در میز استان اصفهان مرتضی مبلغ، محمود حسینی و خانم فخاری حضور دارند، ادامه داد: در این میز هماهنگی در خصوص سیاست های کلی اصلاح طلبان انجام می شود. دستورالعمل ها و هماهنگی‌های لازم انجام می گیرد، اما در نهایت در انتخابات مجلس احزاب و گروه های هر استان و شهرستان خود تصمیم می گیرند و پس از هماهنگی با تهران کارها ادامه می یابد.

وی با تاکید بر اینکه با همین وضعیت هم در اصفهان می توانیم لیست ببندیم و حتی کاندیداهای تایید صلاحیت خود را نیز مشخص کرده ایم، گفت: البته امیدواریم افراد دیگری نیز به لیست تایید صلاحیت ها اضافه شوند و تا بتوانیم لیست محکم تری ببندیم.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اصفهان  با بیان اینکه هدف اصلاح طلبان اصفهان این است که نگذاریم مجلس تند و افراطی تشکیل شود، تصریح کرد: مجلسی که نماینده آن منافع ملی را نتواند تشخیص دهد. مجلسی که از دیوار سفارت بالا بروند و علی رغم تایید مقام معظم رهبری نسبت به موضوع برجام ، این موضوع را به باد انتقاد بگیرند قطعا کل منافع کشور را به خطر می اندازند.

امامی ادامه داد: در موضوع فاجعه منا ، عربستان به ایران و کشورهای مسلمان منطقه بدهکار بود و همواره محکوم می شد، اما با حادثه ای که برای سفارت و کنسولگری این کشور در ایران رخ داد و با بی خردی برخی از افراد این موضوع دست مایه عربستان برای محکوم کردن ایران شد.

وی تاکید کرد: ایجاد چنین موضوعاتی از جمله حمله به سفارت یا توهین به سران کشور از جمله رییس سازمان انرژی اتمی و وزیر امور خارجه نه به سود اصلاح طلب و نه به سود اصولگرا است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه ما از مردم عزیز می خواهیم وارد صحنه انتخابات شوند چراکه چاره ای جز رای مردم نیست، اظهار کرد: هیچ راهی جز انتخابات و صندوق های رای وجود ندارد و باید بدانیم که برای تغییر راهی بجز صندوق های رای نداریم.

امامی خاطرنشان کرد: بهترین راه و کم هزینه ترین راه حضور پرشور مردم در انتخابات است. در انتخابات ریاست جمهوری مردم به پای صندوق های رای رفتند و روحانی یکه تاز صحنه انتخابات شد در انتخابات اسفند ماه نیز حضور و انتخاب شایسته کشور را به سمت پیشرفت خواهد برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز