خبرگزاری کار ایران

قلعه نویی: در نقل و انتقالات نیم فصل موفق بودیم/باید ترس را کنار بگذارم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: در نقل و انتقالات ما بهترین و موفقترین تیم بودیم و انشاالله نفراتی که گرفتیم کارایی هم داشته باشند.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از بازی مقابل راه آهن در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران گفت: درگذشت همایون بهزادی و رضا احدی دو اسطوره فوتبال ایران را تسلیت می‌گویم. آرزوی سلامتی برای استادم منصور پورحیدری دارم. تعطیلات برای تیم ما مفید بود. توانستیم ضعف‌ها را برطرف کنیم. مشکلات بدنی و آمادگی جسمانی تا حدودی رفع شد. از هیأت مدیره و سعید عباسی و کادر اجرایی باشگاه تشکر می‌کنیم در نقل و انتقالات ما بهترین و موفقترین تیم بودیم و انشاالله نفراتی که گرفتیم کارایی هم داشته باشند.

وی افزود: تنها مشکل ما بازی نکردن بود که اگر مسابقه دوستانه داشتیم شرایط بهتر می‌شد. مهدی تارتار مربی خوبی است و راه آهن هم باشگاه بزرگی است. تیم ما وضعیتش بهتر شده است. جنس ما کامل شده و دغدغه داریم کدام بازیکن درون زمین قرار بگیرد. قبلا در انتخاب 11 بازیکن هم مشکل داشتیم اما الان همه چیز بهتر است.

قلعه‌نویی در مورد اینکه آیا مشکل گلزنی تیمش حل شده است، تصریح کرد: وقتی به ملوان در بازی دوستانه 3 گل زدیم نشان می‌دهد ضعف‌های ما برطرف شده است. انرژی را برای حل مشکلات فنی گذاشتیم. در خط حمله سرعتی، بلند زن و ... داریم. اگر به ترکیه می‌رفتیم وضعیت ما بهتر می‌شد. چرا که 3 بازی دوستانه انجام دادیم. از دوستانم ابراهیمی، مونسان، موسوی و ... تشکر می‌کنم در کیش اردوی خوبی داشتیم.

وی در مورد اینکه کاظم محمودی گفته او ترسو شده است، تصریح کرد: نقطه نظر دوستان است انشاءالله ترس را کنار می‌گذاریم.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که آیا مشکل رحمانی حل شده است، تصریح کرد: سوال فنی بپرسید. بختیار به تمرینات بازگشته با انگیزه کار می‌کند ما می‌خواهیم او مثل بختیار کار کند. بختیار گونه باشد و انتظار مردم و کادرفنی را پاسخ بدهد. روحی روانی به شرایط آرمانی برسد.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد اینکه آیا گلر جدیدی جذب خواهند کرد، گفت: مترصد جذب یک دروازه‌بان با تجربه دیگر هستیم تقریبا کار انتقال مسعود هماهی به تراکتورسازی تمام شده است.

وی در مودر اینکه آیا میثاق معمارزاده هم مدنظرش است، تصریح کرد: میثاق گلر خوبی است اما قبلا با همامی صحبت کردیم او قراردادش را با تیم بسته اما باید در هیأت فوتبال ثبت کند.

وی در مورد اینکه آیا مشکلات مالی تیمش حل شده و گفته می‌شود بازیکنان تهدید به ترک تمرین کردند، اظهار داشت: تشکرم از هیأت مدیره و مدیریت بابت این بود که دیروز و امروز پرداختی داشتند قراردادها به بالای 30 درصد رسیده و حتی بیشتر هم شده است. کادر و پشتیبانی هم پرداختی داشتند

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه قبلا گفته بود آقای ایکسی هست که اجازه نمی‌دهد مشکلات حل شود، گفت: این موضوع برای باشگاه نیست. ما برنامه‌ای داده بودیم برای پیشرفت باید برنامه محور باشیم. برنامه را هیأت مدیره تصویب کرد اما وقتی رفتیم کار اجرایی شود این اتفاق نشد. در ترکیه کلی تیم می‌آید. در کمپ آنجا قرارداد بازی دوستانه بسته می‌شود. اگر محبت مسئولان هتل داریوش نبود هزینه ما 3 برابر می‌شد. پول غذا را مهمون هتل بودیم. با این شرایط بازهم رقم ما 30 درصد نسبت به ترکیه بیشتر شد. فصل اردو در تمام جهان وجود دارد اما از ما ایراد گرفتند تا از هدفمان دور شویم انشاأالله دیگر این مشکلات به وجود نیاید.

 

کد خبر : ۳۴۲۲۳۰