خبرگزاری کار ایران

حوزه انتخابیه ساری و میاندرود 522 شعبه اخذ رای دارد

asdasd
کد خبر : ۳۴۲۲۰۱

فرماندار مرکز استان گفت: تعداد 522 شعبه با 1044 صندوق اخذ رای در حوزه انتخابیه شهرستان ساری و میاندرود توسط هیات اجرایی انتخابات تعیین شد.

به گزارش ایلنا به نقل از  کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی حوزه انتخابیه شهرستان ساری، احمد حسین زادگان اظهار کرد: از 522 شعبه با 1044 صندوق رای در حوزه انتخابیه سار ی ومیاندورد،234 شعبه ثابت و 6شعبه سیار در مجموع  240 شعبه در شهر ساری است.

 وی  افزود: 56 شعبه ثابت و 45شعبه سیار در مجموع 101شعبه  در بخش مرکزی و126 شعبه ثابت وسیار و شهری در بخش‌های کلیجانرستاق، رودپی شمالی و جنوبی، بخش چهاردانگه و دودانگه درنظر گرفته شده است.

 فرماندار ساری با اشاره به اینکه تعداد شعبه اخذ رای در میاندرود 55 شعبه  است، گفت: در بخش سورک  37 شعبه و بخش گهرباران 18 شعبه در نظر گرفته شده است.

 این مسئول تصریح کرد: ساری حوزه فرعی استانداری تهران در حوزه انتخابیه ارامنه شمال کشور است و برای هموطنان ارامنه شمال یک صندوق اخذ رای درنظر گرفتیم.

حسین‌زادگان ادامه داد: ظرفیت اعضای اجرایی و نظارتی صندوق ها نیز به خاطر برگزاری همزمان دو انتخابات، به 13 تا 15 می‌رسد و از این رو بیش از هفت هزار نفر در این دور از انتخابات همکاری می‌کنند.

وی افزود: به تعداد صندوق ها، نماینده فرماندار و بازرس در محل صندوق ها به عنوان بازرس وزارت کشور، عضو شعب (کاربر)، محافظان وراننده حضور دارد و کاندیداها نیز نمایندگانی را برای نظارت بر عمکرد مجریان در کنار صندوق ها می توانند داشته باشند.

حسین زادگان  امانتداری و قانونمندی را لازمه برگزاری یک انتخابات باشکوه دانست و خاطرنشان کرد: حرکت بر اساس قانون، محور اصلی فعالیت‌های مجریان انتخابات در حضور گسترده و حماسی مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی است.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان ساری و میاندرود تصریح کرد: تک تک آرای مردم امانتی در دست مسئولان اجرایی انتخابات است و رعایت قانون در تمامی مراحل برگزاری انتخابات موجب افزایش مشارکت و حضور پررنگ اقشار مختلف مردم است.

فرماندار مرکز استان با تاکید براینکه نظام به برکت خون هزاران شهید و با مجاهدت‌ها و فداکاری‌های ایثارگران و خانواده‌های معزز شهدا و حضور همه اقشار ملت قدرتمند در برابر دشمنان ایستاده است، افزود: در نظام جمهوری اسلامی، مردم ایفا کننده تعیین سرنوشت کشور هستند .

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان ساری و میاندرود اظهار کرد: در حوزه انتخابیه شهرستان ساری تدابیر لازم در برگزاری انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری مردم اتخاذ شده است.

وی اظهار کرد: در تمامی فرآیندهای برگزاری انتخابات همه عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی که وظیفه خدمت به مردم در انجام انتخابات و اخذ رای را دارند در کمال صداقت و صحت تلاش می کنند که بتوانند انتخاباتی پرشور، با نشاط و با رعایت قانون برگزار کنند.

گفتنی است هشت نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در مازندران هم احراز صلاحیت شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز