خبرگزاری کار ایران

در بین ۱۰ مدرسه صدرای استان اصفهان؛

مدرسه صدرای کاشان رتبه اول علمی و معارف اسلامی را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۳۴۲۱۹۶

مدیر دبیرستان صدرای کاشان گفت: دانش آموزان این مدرسه در بین ۱۰ مدرسه صدرای استان اصفهان در آزمون پیشرفت تحصیلی در رشته علوم و معارف اسلامی مقام اول را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان ، فهیمه فنائیان مدیر دبیرستان صدرای کاشان درگفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: دانش آموزان این مدرسه در بین ۱۰ مدرسه استان اصفهان در آزمون پیشرفت تحصیلی در رشته علوم و معارف اسلامی در پایه‌های اول و دوم مقام اول استانی را به خود اختصاص دادند.
 
فنائیان در مورد هدف از برگزاری آزمون پیشرفت تحصیلی تصریح کرد: نیاز روز افزون مدیران، دبیران و خانواده‌ها به مقوله ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان به‌ ویژه در دروس اساسی هر پایه و ضرورت بهسازی و اصلاح برنامه ها و روش های آموزش از یک سو و آگاهی از ملاک ها شاخص های معتبر برای ارتقاء عملکرد دانش آموزان در مدرسه از سوی دیگر از اهداف برگزاری این آزمون است.
 
مدیر دبیرستان صدرا افزود: آزمون‌های پیشرفت تحصیلی و مطالعه نتایج آن‌ها اطلاعات و فرصت‌های مناسبی از جمله شناسایی و کشف نقاط قوت و ضعف دانش آموزان، مطالعه روند آموزش درس‌های اساسی و عوامل مؤثر بر فرایند یاددهی و یادگیری دانش آموزان را در اختیار مدارس قرار می دهد.
 
فنائیان خاطرنشان کرد: طی مراسمی با حضور مسئولان اداره آموزش و پرورش کاشان از دانش‌آموزان برتر این آزمون خانم ها فاطمه نماینده نیاسری (پایه سوم) و زهرا سادات سیدبحری (پایه دوم)با اهداء تقدیرنامه تجلیل شد.
 
یادآور می‌شود مدارس معارف اسلامی صدرا از جمله مؤسسات آموزشی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است که به صورت رایگان در رشته تخصصی «علوم و معارف اسلامی» در زیر شاخه ادبیات دانش آموز می پذیرد.
 
این مدارس از سال ۶۱ با هدف نخبه پروری دینی و تربیت نیروهای متعهد حوزوی و دانشگاهی راه اندازی شده است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز